استقبال سیدحسن خمینی از واگذاری مسئولیت‌ها به جوانان/ بر کارهای ناممکن پافشاری نکنیم


جماران نوشت:وزیر، معاونان و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش...
جماران نوشت:وزیر، معاونان و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر امروز با حضور در حسینیه جماران، با آرمان های امام تجدید میثاق و با حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، یادگار امام در دیدار وزیر، معاونان و کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از گذشته عبرت بگیرید و اگر کار اشتباهی کرده ایم آن را تکرار نکنیم.

وی افزود: در حوزه ارتباطات به گذشته نگاه کنیم؛ پافشاری بر کارهای ناممکن نکنیم، نمی گویم با واقعیات کنار بیاییم اما باید آن را کنترل کنیم.

سیدحسن خمینی اظهار داشت: از کارهای خوب نیز باید پند بگیریم که از موارد خوب آن در حوزه ارتباطات، جوانگرایی است که پس از ٤٠ سال رخ داده و امروز شاهدیم که از این رو، مجموعه وزارت ارتباطات از سایر مجموعه ها توانمندتر است.

یادگار امام با بیان اینکه یکی از موارد مهم در تاریخ انقلاب، اتکاء به جوانان است، خاطرنشان کرد: بر این امر نقاط ضعفی هم مترتب هست اما اگر این عامل نبود، حرکتی ایجاد نمی شد.

وی گفت: اگر نیروی جوان را به فکر واداریم و حتی تصمیم گیری را به آنها واگذار کنیم، نه اینکه آنها را ابزار کنیم، از مشکلات فعلی عبور می کنیم.

2727

کد خبر 1264455
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته