امام راحل با کمک جوانان، انقلابی به بزرگی پهنه جهان به وجود آورد


امام راحل با کمک جوانان، انقلابی به بزرگی پهنه جهان به وجود آورد

حجت الاسلام بابایی گفت: امام راحل با اخلاص و تسخیر دل های جوانان توانست انقلابی به بزرگی پهنه جهان به وجود آورد.

حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار داشت: در سالگرد رحلت امام به منظور تجلیل از خدمات شایسته ایشان در قرن اخیر و ایجاد جمهوری اسلامی باید جلسات باشکوهی برگزار و از برنامه های معظم له اطلاع رسانی خوبی انجام داد.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه امام خمینی (ره) تحول بسیار بزرگی در حوزه ایجاد کرد، افزود: بحث جدید «ولایت فقیه» که قبلا در مسائل فقهی مطرح نبود، توسط ایشان پایه گذاری و برای اولین بار مردم ایران با تز ولایت فقیه آشنا شدند.

حجت الاسلام بابایی در خصوص پیوستگی و ارتباط امام راحل با مردم، گفت: اخلاص امام راحل به عنوان یک رهبر و اینکه همواره برای خدا کار کرد، دلها را متوجه ایشان کرد و توانست با تسخیر دل های جوانان انقلابی به بزرگی پهنه جهان به وجود آورد.

وی افزود: انقلاب؛ مخصوص ایران نیست و طبق گفته امام خمینی (ره) صدور انقلاب باید صورت بگیرد و این اتفاق هم افتاده است.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه تشرف دانشجویان به محضر امام و در حال حاضر به محضر ولایت فقیه در راستای تجدید میثاق با امام راحل و آرمان های رهبری نشان از این دارد که مرجعیت ارتباط تنگاتنگی با دانشجویان ایجاد کرده است، گفت: امیدواریم جوانان که مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند، برای رفع مشکلات کشور قدم های اساسی بردارند.

حجت الاسلام بابایی گفت: قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس، آمریکا؛ بیشترین دشمنی را با ایران داشته، و در جنگ تحمیلی تمام توان خود را برای براندازی نظام به کار گرفت و چون اسلام با وی ارتباط برقرار نمی کند؛ لذا درصدد براندازی نظام است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) تز اسلام ناب را مطرح و اسلام آمریکایی و اسرائیلی و اینکه اسلام؛ دین حکومتی نیست را به شدت رد کردند و ثابت کردند که اسلام می تواند حکومت ایجاد کرد و هم اکنون حکومت اسلامی تشکیل و در حال صدور به سایر کشورها است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟