انتظار بروزرسانی و پیشرفت های زیادی از فراری نداشته باشید


فرمول یک ایران – تیم اسکودریا فراری انتظار ندارد که بتواند خودروی 2019 را به صورت قابل توجهی بهبود دهد و متیا بینوتو نیز بر این موضوع واقف است. با توجه به توقعاتی که از تیم فراری می رفت، آن ها نتوانستند در ابتدای فصل آنطور که باید با مرسدس رقابت کنند و تیم مرسدس در هر 5 مسابقه اول رده یک و دو را کسب کرد. اعضای تیم فراری با آپدیت های آیرودینامیکی...

فرمول یک ایران – تیم اسکودریا فراری انتظار ندارد که بتواند خودروی 2019 را به صورت قابل توجهی بهبود دهد و متیا بینوتو نیز بر این موضوع واقف است.

با توجه به توقعاتی که از تیم فراری می رفت، آن ها نتوانستند در ابتدای فصل آنطور که باید با مرسدس رقابت کنند و تیم مرسدس در هر ۵ مسابقه اول رده یک و دو را کسب کرد. اعضای تیم فراری با آپدیت های آیرودینامیکی و موتوری که برای گرندپری های آذربایجان و اسپانیا آماده کرده بودند انتظار داشتند که کمی بتوانند خود را به سرعت خودرو های تیم مرسدس برسانند اما اینطور نشد.

انتظار بروزرسانی و پیشرفت های زیادی از فراری نداشته باشیدانتظار بروزرسانی و پیشرفت های زیادی از فراری نداشته باشید متیا بینوتو و اندی کاول

بینوتو، مدیر تیم فراری می گوید که برنامه ریزی برای چنین آپدیت هایی در گرندپری کانادا انجام نشده و نباید انتظار بهبود قابل توجهی داشت:

با فکر کردن به کانادا، خاطرات زیادی از فصل گذشته به ذهن ما خطور می کند. این پیست معمولا مسابقات هیجان انگیز و غیر منتظره ای را به نمایش می گذارد.

می دانیم که در حال حاضر ما به اندازه کافی رقابتی نیستیم و برای این رویداد و تا هر زمانی که باشد، ما تغییر بیشتری بر روی خودرو نخواهیم داشت که بتواند تاثیرات قابل توجهی بر روی مشکلات ما داشته باشد، مشکلاتی که ما از اول فصل با آن روبرو هستیم.

اگرچه ویژگی های پیست مونترال یک چالش متفاوت است اما فکر نمی کنم راه حل جادویی در کانادا وجود داشته باشد. ما به اینجا آمده ایم و آماده ایم که بهترینمان را انجام دهیم و اشتباهاتمان در چند مسابقه گذشته را پشت سرمان قرار دادیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



نیاز ریکاردو برای غلبه بر مشکلات