بحال ارتش و پولیس کشور باید هر لحظه گریست


برای اشرف غنی و دولت وحدت ملی چیزی که هیچ ارزش ندارد، جان انسان و به خصوص جان سربازان و افسران نظامی دولت است. تلفات پولیس و ارتش چنان زیاد است، که دیگر هیچ قریه و قصبه و محله ای باقی نمانده است که چندین کشته و شهید نداده باشد. ولی...

برای اشرف غنی و دولت وحدت ملی چیزی که هیچ ارزش ندارد، جان انسان و به خصوص جان سربازان و افسران نظامی دولت است.
تلفات پولیس و ارتش چنان زیاد است، که دیگر هیچ قریه و قصبه و محله ای باقی نمانده است که چندین کشته و شهید نداده باشد. ولی دولت اشرف غنی نه تنها هیچ توجهی به این همه تلفات و کشته شدن ها ندارد، که کشته شدن و ترور بعض افراد شاخص نظامی دولت توسط عناصر درونی طالبان در دولت، واقعیت دیگری هست که باید جدی گرفته شود.

افسران وابسته به جمعیت و دیگر احزاب جهادی، چنان مشکوک کشته می شوند که تقریبا هیچ شک و تردیدی باقی نمی ماند که دولت یا بخش های از ارگان های دولتی و افراد مشخص، در این قتل ها دست دارند.

سربازان و افسران دولت افغانستان سخت بی دفاع و مظلوم توسط اهریمنان و همکاران ارگ نشین شان کشته می شوند، و خیلی اندوه آور است که هیچ توجهی به وضعیت این مخلص ترین فرزندان میهن از هیچ جایی صورت نمی گیرد.

فواد اندرابی یکی از همین افسران دلیر و میهن پرست کشور بود، که مردانه علیه اهریمنان و دیوهای سیاه جنگید ولی متاسفانه به گونه مشکوک به کام نابودی فرستاده شد. چه کسی مسوول این همه جنایت است و چگونه می توان این وضعیت دوزخی را بیش از این تحمل کرد؟

صفرمحمد مظفری


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ده میلیارد افغانی جدید چاپ می شود