16 جنگجوی طالب در مسیر شاهراه غور_ هرات کشته شدند


16 جنگجوی طالب در مسیر شاهراه غور_ هرات کشته شدند

جریان عملیات نیروهای امنیتی در شاهراه غور_ هرات مقامات محلی ولایت غور می گویند که عملیات پاکسازی این شاهراه صبح روز دوشنبه از منطقه میدانک بره خانه از مربوطات شهر فیروزکوه آغاز شده است. حبیب الله رادمنش معاون والی ولایت غور می گوید، که هم زمان با آغاز این عملیات جنگده های ارتش چندین سنگر دفاعی طالبان را در منطقه های دهن مرغه و کمنج...

16 جنگجوی طالب در مسیر شاهراه غور_ هرات کشته شدندجریان عملیات نیروهای امنیتی در شاهراه غور_ هرات

مقامات محلی ولایت غور می گویند که عملیات پاکسازی این شاهراه صبح روز دوشنبه از منطقه میدانک بره خانه از مربوطات شهر فیروزکوه آغاز شده است.

حبیب الله رادمنش معاون والی ولایت غور می گوید، که هم زمان با آغاز این عملیات جنگده های ارتش چندین سنگر دفاعی طالبان را در منطقه های دهن مرغه و کمنج ولسوالی شهرک این ولایت هدف قرار داده اند که در نتیجه ۱۶ تن از افراد طالبان کشته، و چندین سنگر مهم این گروه نیز از بین رفته است.

به گفته مقامات محلی ولایت غور: “طالبان در مسیر شاهراه غور_ هرات بیشتر از ۵ سال می شود که حاکمیت می کنند که در این مدت دست به آزار اذیت، گروگان گیری و کشتار افراد بیگناه و مسافرین زده اند.”

از سوی هم اعضای شورای ولایتی غور نیز از راه اندازی این عملیات ابراز خرسندی می کنند، و می گویند، که این مسیر از شاهراه ها مهم غور است، که از چند سال بدینسو تحت حاکمیت طالبان قرار داشت، و این گروه در این مدت دست به اخاذی های غیر قانونی و آزار و اذیت مسافرین می زدند.

عبدالحمید ناطقی عضو شورای ولایتی غور می گوید، که با مسدود بودن این شاهراه باشندگان غور با مشکلات و چالش های زیاد مواجه بودند.

وی از نهاد های امنیتی می خواهد که این شاهراه را از وجود گروه طالبان بطور کامل پاکسازی کنند، تا مشکلات مردم غور مرفوع گردد.

این عملیات تحت نام طوفان هریرود از ولایت هرات نیز روز گذشته آغاز گردیده است.

طالبان در این مورد تا هنوز چیزی نگفته اند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟