دستگاه تسمه‌کش؛ وسیله‌ای است که در بسته‌بندی اجسام به کار می‌رود. چنانچه اجسام در تیراژ بالا بسته‌بندی مناسب و اصولی نداشته باشند؛ هنگام جابه‌جایی و حمل و نقل، احتمال سقوط و اصطکاک و در رفتن برخی قطعات دور از ذهن نیست. از سوی دیگر؛ اجسام در اندازه‌ها، شکل‌ها و وزن‌های متنوعی وجود دارند، به همین خاطر بسته‌بندی آنها نیز متفاوت خواهد بود. به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از بسته‌بندی نامناسب، دستگاهی با عنوان دستگاه تسمه‌کش طراحی شده‌ است. این دستگاه با فیکس کردن نقاط اتصال تسمه‌ها به دور اجسام، مانع از جابه‌جایی و اصطکاک قطعات می‌شود. مجموعه بزرگی از دستگاه‌های تسمه‌کشی مدرن به کاربران اجازه می‌دهند که بین انواع ماشین‌های حمل بار،‌ انتخاب مناسبی داشته باشند.

دستگاه تسمه‌کش کاربرد و انواع آن

دستگاه تسمه‌کش برقی

دستگاه تسمه‌کش دستگاه در دو نوع اتوماتیک و نیمه‌اتوماتیک وجود دارد. منبع تغذیه انرژی این دستگاه، برق است. هر کدام از انواع اتومات و نیمه‌اتومات نیز در مدل‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شوند. ویژگی برجسته این دستگاه‌ها سرعت بالای تسمه‌زنی است و عدم نیاز به حضور کاربر در نوع اتومات است و کلیه مراحل تسمه‌کشی به‌طور خودکار انجام می‌پذیرد.

دستگاه تسمه‌کش کاربرد و انواع آن

دستگاه تسمه‌کش بادی

دستگاه تسمه‌کش بادی با وزنی حدود 3.8 کیلوگرم و قابلیت حمل‌ونقل؛ برای بسته‌بندی کالاهای حجیم و سنگین مناسب است. این وسیله با بسته‌بندی اصولی، از آسیب رسیدن به کالا در هنگام حمل‌ونقل جلوگیری می‌کند. عملکرد این دستگاه بر پایه نیروی باد است؛ به همین دلیل به‌کار‌گیری یک کمپرسور باد در کنار این دستگاه الزامی است. سرعت و قدرت تسمه‌کش بادی در مقایسه با نوع دستی بالا بوده و قابلیت کار با تسمه‌های کریستال، PP و PET را دارد. برخلاف تسمه‌کش دستی، این وسیله نیازی به بست و گیره ندارد؛ و مراحل کشش، چسباندن و برش تسمه را به طور اتوماتیک انجام می‌دهد. این دستگاه با توجه به جنس تسمه به دو دسته بادی و بادی فلزی تقسیم می‌شود.

دستگاه تسمه‌کش کاربرد و انواع آن

قیمت دستگاه تسمه کش دستی فلزی

قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم

دستگاه تسمه کش دستی برقی

تسمه کش دستی پلاستیکی

قیمت تسمه کش دستی سامسونگ

قیمت تسمه کش دستی پلاستیکی

قیمت تسمه کش دستی فلزی

نحوه استفاده از دستگاه تسمه کش دستی

قیمت تسمه کش دستی سامسونگ

قیمت تسمه کش دستی پلاستیکی

قیمت تسمه کش دستی فلزی

قیمت دستگاه تسمه کش دستی فلزی

قیمت دستگاه تسمه کش دست دوم

تسمه کش شارژی

انبر تسمه کش

تسمه کش دستی تسمه فلزی

دستگاه تسمه‌کش دستی شارژی

دستگاه تسمه‌کش کاربرد و انواع آن

دستگاه تسمه‌کش دستی؛ دستگاهی ساده، سریع و مقرون به صرفه است. این دستگاه کارآمد، برای تسمه‌کشی انواع کارتن‌های مقوایی، چوبی و پلاستیکی مناسب است. ویژگی دیگر این وسیله، وزن سبک و قابلیت جابه‌جایی و حمل‌ونقل آسان آن است؛ به همین دلیل برای بسته‌بندی‌های اجسام بسیار بزرگ نیز مناسب است. این دستگاه با توجه به جنس تسمه (پلاستیکی، فلزی) مورد استفاده در آن؛ در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود. یکی از ملزومات این مدل تسمه‌کش، نیاز آن به بست و گیره برای اتصال لبه‌های تسمه به یکدیگر است.

تماس با ما:

تهران، نارمک، خ سمنگان، خ براتی، پ ۸۱

77973219 - 77902078 77909052

0922-4957540

021-7790624