برای المپیکی شدن برنامه دارم


برای المپیکی شدن برنامه دارم

شهرکرد- ایرنا- عضو تیم ملی کشتی جوانان ایران ، کسب مدال المپیک را برای ورزشکاران یک افتخار دانست و گفت : می خواهم برای کسب مدال المپیک در میدان کشتی باقی بمانم.

علی کبیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص وضعیت خود افزود: در حال حاضر عضو تیم ملی جوانان ایران هستم و برای حضور در رده سنی تیم‬ ملی‬ امید، در چهارمحال و بختیاری تمرینات خود را دنبال می‌کنم.

وی‬ با‬ اشاره‬ به‬ دعوت‬ مجدد‬ خود‬ برای‬ حضور‬ در‬ اردوی‬ تیم‬ ملی‬ جوانان‬ ایران‬ تصریح کرد: اردوهای‬‬ تیم‬ ملی‬ نیازمند آمادگی لازم است و برای حفظ‬ این‬ آمادگی یک کشتی گیر باید تمرینات سختی را انجام دهد.

کبیری‬ با‬ اشاره‬ به‬ وضعیت‬ مطلوب‬ اردوها‬ از‬ نظر تغذیه و بدنسازی افزود: در اردوهای تیم های ملی جوانان، حقوقی به کشتی گیران پرداخت‬ نمی‬ شود و کشتی گیران با هزینه های خود برای شرکت در اردوها اقدام می کنند.

وی از رسانه ها درخواست کرد، هوای همه رشته ها در رده های سنی مختلف از جمله کشتی را بیش از گذشته داشته باشند و تنها به سن بزرگسالان بسنده نکنند.

به گفته وی، رسانه ها بیشتر درگیر فوتبال یا در نهایت به والیبال و بسکتبال هستند و کمتر به تیم های پایه ورزشهای دیگر از جمله کشتی می پردازند.

عضو تیم ملی کشتی جوانان ایران در خصوص وضعیت تحصیلی خود اظهار داشت: اکنون محصل هستم ولی به دلیل نهایی بودن امتحانات موفق به حضور در اردوی تیم ملی نشدم.

به گزارش ایرنا، علی کبیری در مسابقات مختلف بین المللی در رده سنی جوانان و نوجوانان تاکنون موفق به کسب مدال های رنگارنگ شده است.

۲۰۹۷




تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین