فراری: فراموش کردیم که به لکلرک بگوییم فتل جریمه شده است!


فرمول یک ایران – فراری بیان کرده است که عدم اعلام جریمه 5 ثانیه ای سباستین فتل به چارلز لکلرک در گرندپری فرمول یک کانادا یک اشتباه بود. بعد از اینکه سباستین فتل و لوییس همیلتون در حال مبارزه با هم بودند و نتوانستند سرعت بالای خود را حفظ کنند، چارلز لکلرک که در پشت سر آنها بود توانست با استفاده از این موقعیت فاصله خود را با آنها کم کند. اما لکلرک...

فرمول یک ایران – فراری بیان کرده است که عدم اعلام جریمه 5 ثانیه ای سباستین فتل به چارلز لکلرک در گرندپری فرمول یک کانادا یک اشتباه بود.

بعد از اینکه سباستین فتل و لوییس همیلتون در حال مبارزه با هم بودند و نتوانستند سرعت بالای خود را حفظ کنند، چارلز لکلرک که در پشت سر آنها بود توانست با استفاده از این موقعیت فاصله خود را با آنها کم کند. اما لکلرک از اینکه امکان این را دارد که بتواند جایگاه دوم را کسب کند باخبر نبود و در آخر نیز او تنها با یک ثانیه اختلاف در جایگاه سوم قرار گرفت.

متیا بینوتو در این مورد نظر خود را اینگونه بیان کرده است که:

ما به او چیزی نگفتیم. این یک اشتباه از سمت ما بود. ما آنقدر درگیر مسئله و حاشیه پیش امده بودیم که به طور کلی این امر را فراموش کرده بودیم. ما باید به او می گفتیم ولی نگفتیم.

فراری: فراموش کردیم که به لکلرک بگوییم فتل جریمه شده است!فراری: فراموش کردیم که به لکلرک بگوییم فتل جریمه شده است! سباستین فتل و لوئیس همیلتون – کانادا 2019

چارلز لکلرک می گوید که اگر حتی از این موضوع هم باخبر بود باز هم بدست اوردن این رتبه امکانپذیر نبود. از او پرسیده شد که اگر در مورد این جریمه آگاه هم بودی، می توانستی تغییری را ایجاد کنی!؟ او اینگونه پاسخ داد:

نه اصلا! به این خاطر که من تا جایی که می توانستم داشتم فشار میاوردم تا به آنها برسم و بهتر از این نمی توانستم عمل کنم. من دیدم که آنها در حال جنگیدن با هم هستند و دیدم که آنها در نزدیکی من هستند و از طرف دیگر می دانستم که ما هم سریع هستیم.

من تا جایی که می توانستم فشار اوردم تا اگر بین انها اتفاقی بیفتد من در فاصله نزدیکی بین آنها باشم تا بتوانم از موقعیت پیش امده استفاده کنم. برای همین می گویم که دانستن این موضوع هم چیزی را عوض نمی کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا