جایگاه دوربین گلکسی نوت 10 با انتشار رندر قاب آن تائید شد


جایگاه دوربین گلکسی نوت 10 با انتشار رندر قاب آن تائید شد

پس از انتشار رندر قاب گلکسی نوت 10 مکان جدید دوربین آن تائید شد و اطلاعات تازه‌ای درباره مشخصات ظاهری این گوشی به دست آمد.

جایگاه دوربین گلکسی نوت 10 با انتشار رندر قاب آن تائید شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته گذشته رندر‌های دو گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو در فضای مجازی منتشر شد. بزرگ‌ترین مسئله‌ای که در این رندر‌ها به چشم می‌خورد تغییر مکان دوربین در هر دو مدل بود. در هر دو دستگاه حفره دوربین سلفی در وسط قرار دارد و دوربین‌های اصلی به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ گوشی قرار گرفته‌اند.

در سال گذشته گلکسی نوت ۹ با دوربینی به صورت افقی عرضه شده بود. اکنون طرح گوشی‌ گلکسی نوت ۱۰ با انتشار رندر قاب‌ آن‌ تائید شده است. برش‌هایی که در پشت آن ایجاد شده‌اند با جایگاه قرار گیری دوربین تطابق دارند.جایگاه دوربین گلکسی نوت 10 با انتشار رندر قاب آن تائید شد

بیشتر بخوانید: مشخصات قدرتمند گلکسی Tab S5، تبلت جدید سامسونگ تائید شد

ما انتظار داریم گلکسی نوت ۱۰ دارای یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی امولد باشد که از تراشه Snapdragon 855 به عنوان پردازنده در ایالات متحده آمریکا و تراشه Exynos 9820 SoC تقریبا در همه جای دیگر دنیا استفاده می‌کند. همچنین گفته می‌شود این گوشی دارای یک دوربین سه‌گانه است که شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود که به وسیله یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۲ برابر همراهی می‌شود. همچنین برای امنیت این گوشی از یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده شده است. یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری نیز به این گوشی انرژی می‌دهد. شایعه شده قیمت این گوشی چیزی در حدود ۱۱۰۰ الی ۱۲۰۰ دلار است.

جایگاه دوربین گلکسی نوت 10 با انتشار رندر قاب آن تائید شد

گوشی گلکسی نوت ۱۰ پرو دارای یک صفحه نمایش بزرگ‌تر ۶.۷ اینچی منحنی AMOLED است و در دوربین آن یک حسگر تشخیص عمق وجود دارد. در این دستگاه از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر استفاده شده که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. سنسور شخیص عمق در زیر فلش LED در ستون دوم، سمت راست دوربین قرار دارد. انتظار می‌رود هر دوی این گوشی‌ها در آگوست رونمایی شوند. نکته جالب این جاست که برخلاف سال پیش که اطلاعات زیادی درباره قلم S گلکسی نوت ۹ شنیدیم این بار توضیحات از آن منتشر نشده است.

انتهای پیام/

رندر منتشر شده از گلکسی نوت ۱۰ جایگاه دوربین آن را تائید می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا