حسین منزوی، دیگر منزوی نیست


با تلاش هنرمندان و شهرداری زنجان، دو محله از نواحی مختلف زنجان، با کاشی های مشاهیر شناسنامه دار شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، غروب روز یکشنبه دوازدهم خردادماه، به لطف توجهات و هنردوستی شهرداری وشورای شهر زنجان و حمایت و همراهی هنرمندان محبوب، از دو کاشی منقش به تصاویر بزرگان، شهید دکتر مجید شهریاری و مرحوم استاد حسین منزوی رونمایی شد.

حسین منزوی، دیگر منزوی نیست

دکتر مسیح اله معصومی، شهردار زنجان ضمن ایراد سخنرانی چند دقیقه من باب رونمایی از کاشی های مشاهیر استان، گفت: با لطف پروردگار طرح شناسنامه دار کردن محلات استان زنجان با کاشی های منقش به سیمای افراد شاخص آن محله چندی است که توسط شهرداری زنجان شروع شده است و به جدیت ادامه دارد.

حسین منزوی، دیگر منزوی نیست

وی افزود: تمامی شهورندان و مسئولین شهر به نوعی مدیون و مرهون زحمات این بزرگوران و مشاهیر عزیز هستند، زیرا که با همت ها و تلاش های آنان هویت شهرمان چهره ای اصیل تر و ریشه دار تر پیدا می کند، به همین دلیل است که آهاد مختلف مردم نباید زحمات این بزرگواران را فراموش کنند.

حسین منزوی، دیگر منزوی نیست

او ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده مثبت این طرح بیان کرد: شهرداری زنجان در تلاش است با کارشناسی و شناسایی محلات مشاهیر شهرمان و نصب کاشی های منقش به مشاهیر همان محله، در تقویت هویت فرهنگی و اجتماعی گامی برداشته و بانی این حرکت هنری شود.

حسین منزوی، دیگر منزوی نیست

به لطف حضور خانواده شهید دکتر مجید شهریاری و ایراد سخنرانی کوتاه توسط برادر آن شهید بزرگوار مراسم چهره ای صمیمانه تر پیدا کرد. او گفت: بنده به نوبه خودم و به نمایندگی خانواده، از این حرکت بزرگ شهرداری زنجان از صمیم قلب کمال تشکر و قدردانی را دارم و از عزیزانی که هر یک به نوعی در این حرکت سهیم بوده اند ممنون هستم.


حسین منزوی، دیگر منزوی نیست

لازم به ذکر است حضور شورای شهر و هیئت همراه و ابراز حمایت از این طرح با شکوه، اشتیاق جماعت حاضر و تشکر آنان را از مسئولین گرامی به همراه داشت.

پایان پیام/653

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید