تخریب بقیع، لکه ننگی بر پیشانی وهابیت است/روشنگری علما مانع توفیق دشمنان ائمه(ع) است


تخریب بقیع، لکه ننگی بر پیشانی وهابیت است/روشنگری علما مانع توفیق دشمنان ائمه(ع) است

حجت‌الاسلام مناقبی با بیان اینکه اقدام وهابیت در تخریب قبور ائمه بقیع(ع) لکه ننگی بر پیشانی وهابیت کور و متحجر است، گفت: ا روشنگری علمایی همچون مرحوم آیت‌الله نقوی وجود دارد دشمنان به هدفشان نمی رسند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «امیرحسین مناقبی» در مراسم ترحیم آیت الله «سید محمد تقی نقوی»، فیلسوف، مفسر قرآن، شارح نهج البلاغه و استاد درس خارج فقه حوزه علمیه، که امروز (چهارشنبه، ۲۲ خردادماه) در مسجد اعظم قلهک برگزار شد با اشاره به جنایت گروهک داعش در کشتار وحشیانه مسلمانان اعم از شیعه و سنی، گفت: چنین اقداماتی در طول تاریخ وجود داشته است و باید گفت این جنایات که ریشه در دسیسه صهیونیست ها دارد، پایان ندارد.

این استاد حوزه علمیه افزود: اقدام وهابیت در تخریب قبور ائمه بقیع(ع) لکه ننگی بر پیشانی وهابیت کور و متحجر است.
وی در ادامه اعتقاد به وجود مقدس اهل بیت(ع) را دلیل توحید معرفی کرد و یادآور شد: تفسیر قرآن بدون وجود مقدس حضرات معصومین (ع) به کفر می انجامد.
مناقبی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خدمات آیت الله سید محمد تقی نقوی به حوزه های علمیه، گفت: ایشان با تحقیات گسترده در معارف نهج البلاغه، ابواب جدیدی از این معارف را به روی همگان گشود.
وی ادامه داد: مرحوم آیت الله نقوی تمام عمر خود را صرف خدمت به مکتب ولایت و امامت کرد و ‌ولایت امیرالمومنین(ع) را عامل موفقیت شیعیان در طول تاریخ ۱۴۰۰ ساله اسلام با وجود همه دشمنی ها می دانست.
این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: دشمنان برنامه های بسیاری برای حذف نام حضرت امام علی(ع) از ماذنه های کشوان دارند که البته تا روشنگری علمایی همچون آیت الله نقوی وجود دارد به این هدفشان نمی رسند.
پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!