اسکودریا فراری: مشکلات گذشته هنوز پابرجاست


فرمول یک ایران – با وجود پول پوزیشن و کسب دو سکو در گرندپری کانادا، متیا بینوتو می گوید که فراری SF90، هنوز هم نقاط ضعف قبلیش را دارد. با توجه به توقعاتی که از تیم فراری می رفت، آن ها نتوانستند در ابتدای فصل آنطور که باید با مرسدس رقابت کنند و پیکان های نقره ای در همه مسابقات پیروزی را بدست آوردند. نقطه قوت خودروی فراری سرعت آنها در مستقیمی و ضعف...

فرمول یک ایران – با وجود پول پوزیشن و کسب دو سکو در گرندپری کانادا، متیا بینوتو می گوید که فراری SF90، هنوز هم نقاط ضعف قبلیش را دارد.

با توجه به توقعاتی که از تیم فراری می رفت، آن ها نتوانستند در ابتدای فصل آنطور که باید با مرسدس رقابت کنند و پیکان های نقره ای در همه مسابقات پیروزی را بدست آوردند. نقطه قوت خودروی فراری سرعت آنها در مستقیمی و ضعف آنها سرعت در پیچ ها است.

اسکودریا فراری: مشکلات گذشته هنوز پابرجاستاسکودریا فراری: مشکلات گذشته هنوز پابرجاست متیا بینوتو – مدیر تیم فراری 2019

اما این تنها مشکل فراری نبوده و آنها با لاستیک های پیرلی نیز درگیر بوده اند و مدیر این تیم می گوید که این نقاط ضعف هنوز پابرجاست:

با آمدن به کانادا ما می دانستیم که به مرسدس نزدیک خواهیم بود اما مقدارش را خبر نداشتیم. اما حقیقت این است که خودرو کاملا مشابه گرندپری اسپانیا بوده و پس از آن هیچ آپدیتی نداشته ایم، بنابراین بگذارید به شما بگویم، نقاط ضعفی که ما در خودرو داشته ایم، هنوز هم پابرجاست، به همین سادگی.

ما نیاز به انجام کارهایی داریم و باید برای بهبود تلاش کنیم زیرا مسابقات دیگری نیز در تقویم هست که مثل کانادا نیستند و ما نیاز داریم که به چالش و رقابت با آنها ادامه دهیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»