استاندار مرکزی:


استاندار مرکزی:

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: نقش قوه قضائیه در برقراری نظم و امنیت در جامعه کلیدی است و این دستگاه ارزشمند پناهگاه و ملجای مردم در نظام اسلامی است.

سید «علی آقازاده» شامگاه جمعه در پیامی با تبریک هفته قوه قضائیه عنوان کرد: این ایام یادآور شهادت آیت الله دکتر بهشتی از مخلص ترین یاران انقلاب اسلامی و ۷۲ تن از نیروهای خدوم و گرانقدر نظام اسلامی است و باید از این فرصتی ارزشمند برای تبیین شخصیت والا و ممتاز این بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی و تکریم از تلاشگران عرصه دفاع از حقوق مظلومان و خادمان توسعه فرهنگ عدالت گستری در قوه قضاییه بهره برد.
وی اظهار داشته است: شهید بهشتی بزرگ معمار قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قوه قضائیه اسلامی و الگوی موفق خدمتگزاری در کشور است که می طلبد آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی، بیش از پیش با خدمات عظیم این متفکر فرزانه و مجاهد نستوه آشنا شوند.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرده است: بخش مهمی از امنیت پایدار جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضایی و دستگاه قضایی است که در مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی، قانون‌شکنی‌ها و جرایم مختلف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
آقازاده بیان کرده است: امید است که دستگاه قضایی چون گذشته درخشان و مقتدر باشد و علاوه بر احقاق حقوق مردم با حمایت و پشتیبانی از تولید و سرمایه گذاری در راستای توسعه اشتغال و بهبود رفاه عمومی گام بردارد.

یکم تا هفتم تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی با عنوان گرامیداشت هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

۶۰۱۳/‌

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان