350 خانه بهداشت در هرمزگان در حال ساخت است


350 خانه بهداشت در هرمزگان در حال ساخت است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: تعداد 350 خانه بهداشت با مشارکت وزارت بهداشت در اقصی نقاط این استان از جمله در روستای درپهن بخش سندرک میناب در حال ساخت است.

فریدن همتی شامگاه جمعه در جمع مردم روستای درپهن بخش سندرک شهرستان میناب، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای نسبت به توسعه و آبادانی هر چه بیشتر روستاها و مناطق محروم دارد و همه ما باید به عنوان خدمتگزاران مردم و نظام جمهوری اسلامی در جهت حل مشکلات این مناطق تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه با مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان، ایران اسلامی به کشوری مقتدر تبدیل شده، افزود: ما مسئولان وظیفه داریم برای حل مسائل و مشکلات، خود را وقف خدمت به مردم و کشور کنیم.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در راستای حمایت از ایجاد اشتغال، آمادگی داریم تا تسهیلات لازم را به کارآفرینان و افراد دارای ایده‌های اشتغالزایی پرداخت کنیم و در این راستا مناطق روستایی مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند.

همتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از خواسته‌های مردم این منطقه ارتقای دهستان درپهن به بخش است، این موضوع مورد پیگیری قرار می‌گیرد و اقدامات لازم جهت انجام آن توسط حوزه سیاسی استانداری انجام خواهد شد.

شهرستان میناب در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و روستای درپهن از توابع بخش سندرک این شهرستان است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر