نفرهای برتر مسابقات پرش با اسب در یزد مشخص شدند


نفرهای برتر مسابقات پرش با اسب در یزد مشخص شدند

یزد- ایرنا- پنجمین دوره مسابقات پرش با اسب قهرمانی نوجوانان استان یزد با حضور فرماندار یزد و جمعی از مسئولان و علاقه مندان به این رشته ورزشی در مجتمع سوارکاری صفاییه یزد برگزار شد.

سعید ابوطالبی دبیر هیأت سوارکاری استان یزد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت : این پیکارها در رده تشویقی، اسب مبتدی و سوار مبتدی و سی (C) نوجوانان برگزار شد و نفرهای برتر مشخص و تجلیل شدند.

وی ادامه داد: در رده تشویقی علی سبحان، متین مشکاتیان راد، امین ابوالحسن زاده، سید سامیار وکیل الساداتی و محمد امین حاجی صادقی مسیر مسابقه را بدون خطا طی کردند.

دبیر هیأت سوارکاری یزد اظهار داشت: همچنین در رده اسب و سوار مبتدی کاوه حداد زاده با اسب طیار و سحر سبحان با اسب پیکولینی مسیر مسابقه را بدون خطا طی کردند.

به گفته ابوطالبی در رده سی نوجوانان نیز، مبین وطنخواه با اسب آهو به مالکیت خود سوارکار، یوسف مرزنگوشی با اسب پیکولینی به مالکیت سحر سبحان و مبیناالسادات علوی زاده با اسب کارول به مالکیت مبیناالسادات علوی زاده به ترتیب اول تا سوم شدند.

از ۵۰۰ باشگاه سوارکاری کشور ۲۴۰ باشگاه در استان یزد فعالیت دارد و در برنامه‌های مختلفی که توسط هیأت برنامه ریزی می‌شود، مشارکت دارند.

استان یزد ۴۸ هیأت ورزشی و افزون بر ۶۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای عشق