بحران اخلاقی گریبانگیر بوریس جانسون شد


بحران اخلاقی گریبانگیر بوریس جانسون شد

بوریس جانسون نامزد نخست وزیری انگلیس با حضور پلیس در برابر خانه اش با یک چالش اجتماعی روبرو شده است.

بحران اخلاقی گریبانگیر بوریس جانسون شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما بوریس جانسون وزیر خارجه سابق انگلیس که نامش برای ریاست حزب محافظه کار و نخست وزیری انگلیس مطرح است با حضور پلیس در برابر خانه اش با یک چالش اجتماعی روبرو شده است.
به نوشته روزنامه بیزینس اینسایدر, چند ساعت پس از آنکه نام جانسون در فهرست نهایی رای گیری برای جانشینی ترزا می قرار گرفت, یکی از همسایگان وی در ساعات اولیه جمعه طی تماس با پلیس اعلام کرد از خانه جانسون صدای بلند مجادله به گوش می رسد.

ماموران پلیس پس از اعلام های مکرر همسایگان به محل سکونت جانسون در جنوب لندن مراجعه کردند اما نشانه ای از تخلف مشاهده نکردند و کسی نیز بازداشت نشد.

این گزارش می تواند در آینده سیاسی و انتخاب بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر انگلیس تاثیر گذار باشد و وی را وارد یک بحران سیاسی و اخلاقی کند.

گفتنی است در چند سال اخیر رسوایی های جنسی و اخلاقی گریبانگیر سیاستمداران ارشد انگلیس و موسسات به اصطلاح خیریه این کشور شده است .36 مورد اتهامات جنسی علیه نمایندگان پارلمان انگلیس از جمله برخی از اعضای کابینه مطرح شده است. برخی نمایندگان پارلمان انگلیس متهم به آزار و اذیت جنسی در محیط کار و برخی رفتارهای نامناسب با زنان هستند و حتی موردی بود که فرد مجرم، به قربانیان حق ‌السکوت پرداخت کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری