صدای زن چه تاثیری بر کیفیت رابطه جنسی دارد؟


صدای زن چه تاثیری بر کیفیت رابطه جنسی دارد؟

صدای زن در رابطه زناشویی، برای مردان بسیار لذت‌بخش بوده و آن را به منزله احساس رضایت همسر خود از رابطه جنسی می‌دانند؛ به همین سبب باید دو طرف توجه خاصی به این موضوع داشته باشند.

صدای زن چه تاثیری بر کیفیت رابطه جنسی دارد؟
ستاره | سرویس زناشویی - زنان در برقراری روابط جنسی و زناشویی، از خود صدا‌هایی مانند آه و ناله در می‌آورند. در واقع این نوع صدا‌ها برای برخی از آقایان، حکم موتور محرکی برای افزایش لذت جنسی دارد و آن‌ها را به ادامه اعمال و رفتار‌های خود ترغیب می‌کند. ابراز احساسات به صورت کلامی و یا ایجاد سر و صدا، می‌تواند راه حلی برای بیرون آوردن رابطه جنسی از حالت یکنواختی باشد و جذابیت جنسی به وجود آورد. در این مقاله به موضوع تاثیر آه و ناله در رابطه زناشویی بر روی زنان و مردان پرداخته شده است.
در صورتی که مطالعه قسمت خاصی از این مطلب مد نظر شماست، با انتخاب عناوین ارائه شده در " فهرست موضوعی" زیر، به موضوع دلخواه خود برسید.
تاثیر صدای زن در رابطه زناشویی تأثیرآه و ناله بر روی مردان روش صحیح آه و ناله هنگام نزدیکی

تاثیر صدای زن در رابطه زناشویی چیست؟

هنگامی که زنان به اوج لذت جنسی می‌رسند، آوا‌ها و کلماتی را به صورت غیر ارادی به زبان می‌آورند. این صدا‌های تحریک کننده از جانب زن تاثیر بسیار زیادی در کیفیت رابطه جنسی دارد. شنیدن این صدا‌ها برای اکثر مردان خوشایند است و آن را به منزله کیفیت کار خود می‌دانند.


آیا زن در رابطه زناشویی باید از خود صدا درآورد؟

اگرچه ایجاد سر و صدا به صورت آه و ناله در وضعیت روابط جنسی تاثیر گذار است، اما ممکن است این موضوع برای همه یکسان نباشد. به عنوان مثال برخی از مردان و زنان با ایجاد سر و صدا و گفتن این کلمات خاص به اوج لذت جنسی خود می‌رسند و برخی دیگر به سکوت مطلق علاقه‌مند هستند. پس ایجاد سر و صدا در هنگام برقراری رابطه زناشویی برای همه زوجین تاثیر یکسانی ندارد؛ بنابراین زوجین قبل از انجام هرگونه رفتاری باید بدانند که همسرشان از چه چیزی احساس خوشایند و لذت بیشتری خواهد کرد.


آیا آه و ناله روی مرد‌ها تاثیر دارد؟

همانگونه که اشاره شد، اکثر مردان شنیدن صدای آه و ناله هنگام عشق بازی و رابطه جنسی را به حساب رضایت کامل همسر خود می‌دانند. در واقع چنین صداهایی مردان را برای ادامه کار تشویق می‌کند. می‌توان اینگونه گفت که به جز موارد استثنا، تقریبا هیچ مردی وجود ندارد که از شنیدن این صدا‌ها احساس ناخوشایندی داشته باشد.

صدای زن چه تاثیری بر کیفیت رابطه جنسی دارد؟

روش صحیح آه و ناله هنگام نزدیکی

از آنجایی که ایجاد سر و صدا به شکل آه و ناله از جانب زنان در هنگام رابطه زناشویی، امری غیر ارادی و ذاتی است، هیچگونه قاعده و روش خاصی در این زمینه وجود ندارد. تنها نکته حائز اهمیت این است که اگر خود و همسرتان از شنیدن این صدا‌ها لذت کافی می‌برید، می‌بایست احساس خود را رها کرده و به دور از شرم و حیا، این کار را انجام دهید.


سخن آخر

بیش از ۹۰ درصد از مردان از شنیدن آه و ناله همسر خود در هنگام رابطه زناشویی لذت برده و آن را نشانه رضایت همسر شان می‌دانند. زنان بسیاری نیز وجود دارند که به ایجاد سر و صدا در هنگام اوج لذت جنسی خود علاقه‌مند هستند و از آن به عنوان وسیله‌ای برای تحریک مردان استفاده می‌کنند. همچنین این عمل از سوی زنان اشاره غیر مستقیم به نزدیک شدن به ارضا و رسیدن به نقطه ارگاسم دارد. علاوه بر آه و ناله‌های جنسی، مهارت صحبت کردن حین رابطه جنسی نیز از اهمیت خارق‌العاده‌ای هنگام رابطه برخوردار است و می‌تواند لذت بردن دو طرف را دوچندان کند. شما چه تجربه‌ای از صدای زن و مرد در حین رابطه جنسی دارید؟ آیا آن را لذت بخش می‌دانید یا ترجیح می‌دهید در سکوت رابطه جنسی را برقرار کنید؟ شما می‌توانید دیدگاه‌ها و تجربیاتتان را از طریق بخش ارسال نظر با مخاطبان ستاره درمیان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا