حمایت قضایی مشکل 25 واحد صنعتی خراسان رضوی را حل کرد


حمایت قضایی مشکل 25 واحد صنعتی خراسان رضوی را حل کرد

مشهد- ایرنا- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با برگزاری 63 نشست کمیسیون حل اختلاف، 143 مصوبه و حمایت قضایی مشکل 25 واحد صنعتی استان حل و از هزار و 300 شغل صیانت شد.

مسعود مهدی زاده مقدم روز چهارشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی چرمشهر افزود: کمیسیون های حل اختلاف و حمایت قضایی از سرمایه گذاری مشروع به منظور رفع مشکلات حقوقی و حفظ اشتغال پایدار و تأمین امنیت اقتصادی در ۱۳ شهرک صنعتی با حمایت ویژه دادگستری استان مستقر شده است.

وی با تاکید بر فراهم سازی فضای کسب و کار برای صنعتگران در جنگ اقتصادی، حمایت دستگاه قضایی را عامل تداوم تولید واحدهای صنعتی و تولیدی دانست و اظهار داشت: دستگاه قضایی با صیانت از سرمایه گذاری مشروع و بر اساس قانون در کنار سایر مسئولان استانی از تعطیلی واحدهای دارای مشکل جلوگیری کرده است.

وی با بیان اینکه بازدید قضات از شهرک ها و نواحی صنعتی برای حمایت از آنها در حال انجام است گفت: در این راستا از ابتدای امسال ۱۹ بازدید از شهرک ها و نواحی صنعتی توسط قضات انجام و منجر به رفع مشکلات برخی از واحدهای تولیدی شده است.

مهدی زاده مقدم با اشاره به راه اندازی دفاتر کمیسیون حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری مشروع در شهرک های صنعتی خراسان رضوی افزود: مشکلات تعداد قابل توجهی از واحد های صنعتی در این شهرک ها بدون تشکیل پرونده قضایی و پرداخت هزینه های اضافی با فعالیت این دفاتر رفع شده است.

وی اظهار داشت: با اقدامات حمایتی از صاحبان صنایع ۱۰۱ واحد صنعتی در سال گذشته با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در خراسان رضوی به بهره برداری رسیدند و اینک در مجموع دو هزار و ۶۰۸ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان فعال است.

وی گفت: ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در خراسان رضوی وجود دارد که ۶ درصد شهرک های مصوب کشور را شامل می شود.

به گفته وی ۴۶ درصد واحدهای تولیدی خراسان رضوی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان مستقر می باشند.

۷۴۸۹ / ‏‬ ۶۰۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند