30 تیرماه، آخرین مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره بین المللی دل نوشته ای به امام مهربانی ها


30 تیرماه، آخرین مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره بین المللی دل نوشته ای به امام مهربانی ها

مهلت ارسال آثار به چهاردهمین جشنواره بین المللی دل نوشته به امام رضا (علیه السلام) تا 30 تیرماه جاری تمدید شد.

«سیدخالق رامینه» در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازنداران با همکاری و حمایت بنیاد بین المللی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام)، چهاردهمین جشنواره بین المللی دل نوشته به امام رضا (علیه السلام) را امسال برگزار می کند.

کارشناس فرهنگی و هنری ستاد کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این فراخوان با محوریت «جلوه های معنوی زیارت، ارادت مندی و شیفتگی،شفاعت، درد دل، امیدها و آرزوها، جایگاه نماز در آموزه های اهل بیت علیهم السلام، به ویژه حضرت رضا علیه السلام و نقش آن در سلامت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی در چهار بخش «بین المللی، ملی، استانی و بخشی هم ویژه» برگزار می شود.

وی ادامه داد: بخش ملّی در دو رده سنی کودکان و نوجوانان هفت تا ۱۸ و بزرگسالان ۱۸ سال به بالا برگزار می‌ شود که در هر یک از دو رده، سه اثر برگزیده (مجموعاً ۶ اثر) و هشت اثر شایسته تقدیر وجود خواهد داشت.

رامینه یادآور شد: در بخش ویژه این فراخوان نیز به حدیثی از امام رضا (علیه السلام) در موضوع «نماز» و حدیثی دیگر از ایشان در موضوع یکی از آسیب های اجتماعی که توسط شرکت کنندگان انتخاب می‌ شود، در هر دو بخش یک نفر جوایزی اهداء می‌شود.

کارشناس فرهنگی و هنری ستاد کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از جمله اهداف برگزاری این جشنواره، اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌ های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل‌ بیت (علیهم السلام) و گرامی داشت پدیدآورندگان آثار در حوزه فرهنگ رضوی اعلام شده است.

وی آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ تیرماه جاری دانست و گفت: علاقه‌ مندان به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به آدرس mazandaran.shamstoos.ir و یا portal.shamstoos.ir نسبت به ارسال دلنوشته‌ های خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کرده و یا از طریق پست الکترونیک به آدرس Nameh.imamreza@gmail.com آثار خود را ارسال کنند و یا با آدرس ساری میدان امام (رحمه الله علیه) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دبیرخانه جشنواره بین المللی دل نوشته ای به امام رضا علیه السلام کد پستی - 4815838794 ص پ – 1551 مکاتبه کنند.

پایان پیام/82

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...