در پرونده مالی شهرداری ازنا جرمی ثابت نشده است


در پرونده مالی شهرداری ازنا جرمی ثابت نشده است

خرم آباد - ایرنا - رییس دادگستری ازنا گفت: در پرونده مالی شهرداری این شهر هنوز جرمی ثابت نشده و این مسئله فعلا در حال طی مراحل قانونی خود است.

به گزارش ایرنا، فرج اله امرایی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت در صلاحیت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان می باشد، لذا پس از اعلام گزارش تخلفات مالی درشهرداری ازنا دادستان بلافاصله دستور رسیدگی فوری به موضوع را صادر و پس از انجام تحقیقات اولیه و جمع آوری دلایل و مستندات، پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت به دادسرای مرکز استان جهت ادامه رسیدگی ارسال گردید که در حال سیر مراحل قانونی می باشد.

امرایی افزود: این پرونده ۶ نفر بازداشتی داشت که با قرار وثیقه پنج نفر آزاد شدند و اگر تحقیقات به نتیجه برسد متعاقباً، اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فقط بحث جابجایی ردیفهای مالی مطرح است و هیچگونه اختلاس یا مواردی از این دست مطرح نیست بیان داشت: تنها مقام قضایی رسیدگی کننده صلاحیت احراز رفتارمجرمانه و تطبیق آن با قانون است، بنابراین بایستی از هرگونه پیش داوری، زود هنگام پرهیز نمود و تا ختم تحقیقات و صدور حکم نهایی مبنی بر محکومیت یا برائت متهمان، صبر نمود و شایعات منتشر شده از اساس تکذیب میگردد.

۷۲۶۴/‏۶۰۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا