بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان


بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

زانیار خسروی بردار کوچکتر سیروان خسروی [خواننده پاپ، تنظیم کننده، آهنگساز، صدابردار و ناضر ضبط] می باشد. او از همان دوران کودکی همانند بردارش به موسیقی علاقمند بود. فوتبال نیز از دیگر علاقمندی های وی می باشد، که تا سال 76 و قبل از کنکور در این رشته فعالیت داشته و مدتی نیز بازیکن تیم تهران الف بوده است. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی زانیار خسروی و...

زانیار خسروی بردار کوچکتر سیروان خسروی [خواننده پاپ، تنظیم کننده، آهنگساز، صدابردار و ناضر ضبط] می باشد. او از همان دوران کودکی همانند بردارش به موسیقی علاقمند بود. فوتبال نیز از دیگر علاقمندی های وی می باشد، که تا سال ۷۶ و قبل از کنکور در این رشته فعالیت داشته و مدتی نیز بازیکن تیم تهران الف بوده است. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی زانیار خسروی و مشاهده آثار او در عرصه موسیقی خواهشمندیم تا پایان همراه ما باشید.

بیوگرافی زانیار خسروی

زانیار خسروی متولد ۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ در تهران می باشد.

پدر وی وکیل دادگستردی بوده است و خود زانیار خسروی نیز دارای مدرک لیسانس رشته حقوق از دانشگاه علم و فرهنگ می باشد.

بعد از اتمام تحصیل، به شکل جدی تری وارد عرصه موسیقی شد، به گونه ای که ترانه سرا نخستین آلبوم سیروان خسروی، زانیار خسروی بود.

با ساخت قطعه همینه که هست [موزیک ویدیو مکس]، زانیار خسروی معروف شد و با آهنگ های دیگری با نام طفره نرو و ریسک در سال ۸۷ بسیار شناخته شد. اوج محبوبیت وی در سال ۱۳۹۱ و با انتشار آهنگ بدون تو اتفاق افتاد و این قطعه توانست مخاطبان زیادی به خود جذب نماید، به طوری که میزان پخش قطعه بدون تو در یکی از سایت های معروف موسیقی از مرز یک میلیون بار نیز گذشت.

وی پس از گذشت ۴ سال توانست در ۳ دی ماه ۹۲ برای فعالیت در این عرصه مجوز رسمی بگیرد و انتشار نخستین آلبوم رسمی وی در تاریخ ۱۱ اسفند ماه سال ۹۲ اتفاق افتاد، که نام این آلبوم «بیست و هشت» بود.

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانزانیارخسروی

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس زانیار خسروی

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

زانیار خسروی علاوه بر همکاری با برادرش به عنوان تنظیم کننده و ترانه سرا با دیگر خوانندگان نیز همکاری داشته و تنظیم ۴ قطعه از آلبوم امپراطور مهدی یراحی بر عهده وی بوده است.

وی با همراهی و همکاری مازیار لشنی در سال ۹۶ گروه ایهام را تشکیل داد، که اولین قطعه از این گروه با نام بغض در شهریور ماه همان سال منتشر شد.

«حال من» دومین قطعه از گروه ایهام در ۵ دی سال ۹۶ انتشار یافت و زانیار خسروی کار تنظیم و آهنگسازی این قطعه را انجام داد. بزن باران، چشمانت آرزوست و … از دیگر آهنگ های ساخته شده این گروه می باشد، که انتشار تمامی این آهنگ ها، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

زانیار خسروی علاوه بر حضور موفق در عرصه موسیقی (خواننده، ترانه سرا، تنظیم کننده و آهنگساز) در عرصه بازیگری نیز فعالیت داشته است و در سریال نمایش خانگی عشق تعطیل نیست ساخته بیژن بیرنگ در کنار بازیگران مطرح سینما و تلویزیون همچون علیرضا خمسه، مهناز افشار، محمدرضاگلزار، شهرام حقیقت دوست و … به ایفای نقش پرداخته است. وی بیش از بازی در این سریال، در فیلم سینمایی برف روی کاج ها به کارگردانی پیمان معادی عهده دار نقش کوتاهی به نام پرهام بود.

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانزانیار خسروی در کنار بهرام رادان بازیگر سینما

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانسلفی زانیار خسروی

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانویشکا آسایش در کنسرت زانیار خسروی

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس زانیار خسروی با خسرو حیدری بازیکن تیم استقلال

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانفرزاد فرزین در کنار سیروان و زانیار خسروی

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس احسان خواجه امیری با زانیار خسروی

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس زیبای زانیار خسروی

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانمهدی رحمتی دروازه بان سابق تیم استقلال در کنار زانیار خسروی

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس جالب محمدرضا گلزار و زانیار خسروی

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

در ادامه بیوگرافی زانیار خسروی می توانید با زندگی شخصی و کارنامه کاری وی آشنا شوید.

زندگی شخصی زانیار خسروی

زانیار خسروی متاهل است، نام همسر وی آرنیکا صادقی می باشد. آن ها از زمان تحصیل در دانشگاه با یکدیگر آشنا شده و در نهایت با هم ازدواج کردند.

آرنیکا صادقی فارغ التحصیل رشته گرافیک و متولد سال ۶۵ است وی دارای دو خواهر به نام های شکوفه و شکیبا صادقی می باشد. آن ها پدر خود را در سال ۹۲ از دست دادند، جالب است بدانید پدر آرنیکا صادقی در زمان حیاتش، کشتی گیر و مربی کشتی بوده است.

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس کودکی سیروان و زانیار خسروی

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانسیروان خسروی و زانیار خسروی

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانزانیار خسروی در کنار پدرش

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس زانیار و سیروان خسروی در کنار مادرشان

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانزانیار خسروی و آرنیکا صادقی

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانسلفی زانیار خسروی با همسرش

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

تک آهنگ های زانیار خسروی

بدون تو بعد من طفره نرو نمیدونی ریسک اون هی تو جاذبه می‌دونستم میری شدی همه دنیام اگه می‌موندی حسودیم می‌شه نه نمیشه دستی دستی چشمای رؤیایی هیپنوتیزم زود گذشت اما دلم واست تنگ میشه امیددارم هنوز خیالم راحت بود ازت زندگی همه همینه رفتی که چی بشه من میلیونر نیستم اخم اصلاً بهت نمیاد خودتو بزار جای من با همراهی مهدی هیبتی آرزوی محال با همراهی مهدی هیبتی بغض با همراهی مازیار لشنی، گروه ایهام حال من با همراهی مازیار لشنی، گروه ایهام بزن باران با همراهی مازیار لشنی، گروه ایهام جان با همراهی مازیار لشنی، گروه ایهام چشمانت آرزوست با همراهی مازیار لشنی، گروه ایهام دریا با همراهی مازیار لشنی، گروه ایهام نگار با همراهی مازیار لشنی، گروه ایهام دنیای بعد از تو با همراهی مازیار لشنی، گروه ایهام شهزاده بی عشق با همراهی مازیار لشنی، گروه ایهام وای از این حالم با همراهی مازیار لشنی، گروه ایهام خدانگهدار با همراهی مازیار لشنی، گروه ایهام نبات با همراهی مازیار لشنی، گروه ایهام نمیرم عقب با همراهی سیروان خسروی برگرد با همراهی سیروان خسروی هفتاد میلیون ستاره با همراهی سیروان خسروی چه حالی داره با همراهی سیروان خسروی کنار مهتاب با همراهی میلاد درخشانی آره با همراهی سیروان خسروی یالا با همراهی مهدی اسدی همینه که هست با همراهی قاف راحت باش با همراهی دی جی فرهاد

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

موزیک ویدیو زانیار خسروی

زندگی همه همینه من میلیونر نیستم همینه که هست طفره نرو بدون تو می‌دونستم میری نمیرم عقب بغض ریسک جاذبه اگه می‌موندی بعد من موزیک ویدیو فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» گروه ایهام موزیک ویدیو فیلم سینمایی «نبات» گروه ایهام

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

همکاری زانیار خسروی با دیگر خوانندگان

تنظیم کننده قطعه حالم خوبه شهاب رمضان تنظیم کننده قطعه خونه شهاب رمضان ترانه سرا قطعه دلم گرفته سیروان خسروی ترانه سرا چه حالی داره سیروان خسروی ترانه سرا قطعه عشق من باش بهنام صفوی ترانه سرا قطعه آره سیروان خسروی ترانه سرا قطعه جاده سیروان خسروی تنظیم کننده قطعه یه چیزی بگو مهدی یراحی تنظیم کننده قطعه دیدار مهدی یراحی تنظیم کننده قطعه عیدی مهدی یراحی تنظیم کننده قطعه عطر تو مهدی یراحی تنظیم کننده قطعه امشبم گذشت مهدی یراحی تنظیم کننده قطعه خوبه حالم با تو مهرداد نصرتی تنظیم کننده قطعه حس امیر یگانه تنظیم کننده قطعه عاشق‌ترم نکن امیر یگانه خواننده، ترانه سرا و آهگنساز قطعه هی تو خواننده، ترانه سرا و آهنگساز قطعه چشمای رؤیایی خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و تنظیم کننده قطعه خوبه حالم با تو ترانه سرا و آهنگساز قطعه نمیرم عقب زانیار و سیروان خسروی ترانه سرا و آهنگساز قطعه قاب عکس خالی سیروان خسروی

بیوگرافی زانیار خسروی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

ضمن سپاس از همراهیتان با این بخش، امیدواریم از مطالعه بیوگرافی زانیار خسروی لذت برده باشد. همچنین برای مشاهده بیوگرافی سایر خوانندگان و بازیگران ایرانی می توانید به قسمت عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا