رابطه جنسی با اسب و سگ توسط دختران غربی (عکس)


رابطه جنسی با اسب و سگ توسط دختران غربی (عکس)

زنان و مردانی هستند که عاشق برقراری رابطه جنسی با حیوانات هستند، در عده ای از موارد گزارش شده که حتی آنها با حیوانات ازدواج کرده اند. در قانون جدید حمایت از حیوانات رابطه جنسی با تمامی حیوانات ممنوع شد. تا قبل از این موارد زیادی از رابطه جنسی با حیوان نیز گزارش شده بود.

رابطه جنسی با اسب و سگ توسط دختران غربی

زنان و مردانی هستند که عاشق برقراری رابطه جنسی با حیوانات هستند، در عده ای از موارد گزارش شده که حتی آنها با حیوانات ازدواج کرده اند. در قانون جدید حمایت از حیوانات رابطه جنسی با تمامی حیوانات ممنوع شد. تا قبل از این موارد زیادی از رابطه جنسی با حیوان نیز گزارش شده بود.

تصمیم سنای ایالات امریکا برای حمایت از حیوانات و جلوگیری از رابطه جنسی با حیوان ! لایحه ممنوعیت رابطه جنسی با حیوانات با 25 رای موافق و 10 رای مخالف در سنای ایالت لوئیزیانا تصویب شد. براساس این لایحه که نیاز به تصویب مجلس نمایندگان ایالت هم دارد، فردی که سوء استفاده جنسی از حیوانات داشته باشد، در وهله اول مالکیت ان حیوان از وی سلب خواهد شد و در آینده هم نمی‌تواند حیوان خانگی داشته باشد.

به گزارش ایندیپندنت، این لایحه که «جرایم علیه طبیعت» را شامل میشود، پیش از این هم به تصویب رسیده بود امابه خاطر بندهایی که درباره رابطه جنسی میان انسانها داشت درسال 2003 توسط دیوان عالی غیر قانونی تشخیص داده شد.

جی پی مورل، سناتور ایالتی که طراح این لایحه است هدف از پیشنهاد این لایحه را ارائه تعریفی جامع تر و دقیق تردرباره رابطه جنسی با حیوانات و سوء استفاده جنسی از آنها و غیرقانونی کردن این قبیل اقدامات ذکر می کند.

مورل می گوید قانون فعلی بیش از حد مبهم است و رابطه جنسی با حیوانات را محدود به انجام عمل جنسی با آنها میکند و دیگر اقسام آزار جنسی را در نظر نگرفته است.براساس لایجه جدید که SB236 نام دارد، هر شخصی که «ارتباط جنسی با حیوان» داشته باشد یا آگاهانه در آزار جنسی یک حیوان مشارکت داشته باشد، مجرم خواهد بود.

مورل قبل از رای گیری خطاب به همکارانش گفت: «خدا این اجازه رابه شما نداده که با این لایحه مخالفت کنید.»با این حال 10 سناتور که همگی جمهوری خواه هستند به این لایحه رای مخالف دادند. در میان مخالفان رئیس سنای ایالتی؛ جان آلاریو هم قرار دارد که به همراه برت الین، دن کلیتور، جک داناهوی، جیم فنین، رایان گتی، جرالد لانگ، بث میزل، جاناتان پری و نیل ریسر با این لایحه مخالفت کردند.

جنی میلز، رئیس مجمع محافظه کار خانواده لوئیزیانا اشاره ای به دلیل مخالفت جمهوری خواهان با این لایحه داشته است. میلز میگوید: «ما معتقدیم قانون فعلی لوئیزیانا درست است و منعکس کننده ارزش های‌ شهروندان ایالت است. آخرین چیزی که ما به ان نیاز داریم، اضافه شدن یک قانون دیگر درکتاب قوانین است.»

آقای میلز به روزنامه تایمز پیکایون گفته بود اگر آقای مورل به دنبال این است که در نهایت به قوانین ضد انحراف جنسی «لواط» ایالت، خدشه ای وارد کند و ان را تغییر دهد، مجمع خانواده لوئیزیانا با ان مخالفت خواهد کرد. / رابطه جنسی با حیوانات در کشور آمریکا رو به افزایش است از همین رو ممنوعیت رابطه جنسی با حیوانات با رای اکثریت به امضاء رسید.

ازدواج با حیوانات؛ پدیده‌ای مشمئز کننده و تعریف شده در چارچوب مکتب لذت‌گرایی یا هدونیسم«Hedonism»؛ از جمله مواردی که انسان مدرن به آن مبتلا شده است؛ . هم‌اکنون در تعداد زیادی از کشور های جهان و به ویژه کشور های غربی مسئله ازدواج با حیوانات در حال رایج شدن است. صحبت از ازدواج با حیوانات[1] به تبع، رابطه جنسی انسان با حیوان[2] را مطرح می‌سازد که این امر در نزد ادیان الهی و پیروان‌ آنان بسیار تقبیح شده است.

فارغ از بررسی پیوندحیوانی در ادیان الهی، در ادبیات مدرن به این پدیده شوم زوفیلیا[3]«Zoophilia» یا حیوان‌بازی و حیوان‌خواهی می گویند. زوفیلیا محدود به دوران کنونی نشده و از دیر باز مورد توجه افرادی در طول تاریخ بوده است؛ اما در عصر جدید زوفیلیا در میان عده ای از مردمان جهان به اوج افسار گسیختگی خود رسیده است.

طی سالیان گذشته، اخبار بسیار زیاد و متعددی از ازدواج با حیوانات در سراسر جهان مخابره شده است؛ از جمله موارد بسیار پر سرو صدا درسال 2010 میلادی که رسانه‌های جهان را معطوف بخود کرد، ازدواج جوان استرالیایی 20 ساله با سگ خود بود. وی با به تن‌ کردن لباس دامادی و تهیه یک لباس عروس برای سگش، با این حیوان ازدواج کرد.[4]

در موردی دیگر که درسال 2017 میلادی به وقوع پیوست، می توان به دختری 23 ساله به نام باربارا اشاره کرد.[5] وی سگ خود راکه رودولف نام دارد بعنوان همسری برگزید؛ باربارا که از این ازدواج خوشحال است رابطه بین خود و همسرش یا همان رودولف را عشقی محکم و متقابل دانسته و شیوه ارتباط با رودولف را ارتباطی مخصوص بخود می داند. باربارا معتقد است بین هر زن و شوهری اصل بر صمیمیت است و بین او و همسرش«سگش» نیز صمیمت زن و شوهری حاکم است.

این وضعیت محدود به موارد ذکر شده نیست و تعداد زیادی از این دست ازدواجات حیوانی را میتوان نام برد که روزانه در گوشه گوشه جهان به وقع می‌پیوندد. ازدواج‌های عجیب و محیر العقول، با حیواناتی نظیر سگ، الاغ، اسب، گاو، مار و…. رخ میدهد.

بسط پیدا کردن ازدواج با حیوانات و یا حیوان‌بازی محدود به موارد ذکر شده نیست و موردهای ذکر شده را می توان بخش روشن این رابطه حیوانی دانست. همین حالا در گوشه و کنار جهان تعداد زیادی از افراد هستند که بدون برگزاری مراسم تشریفاتی ازدواج با حیوان، با حیوانات رابطه جنسی برقرار می کنند؛ که این امر علاوه بر داشتن آسیب‌های فراون برای فرد، به حیوانات نیز صدمات زیادی ‌می زند.

روسپیگری حیوانات در حال تبدیل شدن به یک مشکل واقعی در تعداد زیادی از کشور های جهان و به‌ویژه کشور های غربی است. به گزارش پارس ناز در تعداد زیادی از کشورها، هیچ قانونی به سبب رابطه جنسی با حیوانات وجود ندارد؛ به عبارتی بهتر، قانونی برای منع این عمل شنیع در کشورها حاکم نیست. در مقابل نیز، در عده ای از کشور های اروپایی، نظیر فنلاند، مجارستان و رومانی، رابطه جنسی با حیوانات قانونی است

کشور صربستان نیز از جمله کشورهایی است که دراین زمینه بسیار فعال بوده و هرساله توریست‌های زیادی رابه سبب داشتن صنعت زوفیلیا جذب خود میکند. توریست‌ها که بیشتر آنان از کشور های هلند، کشور آلمان، سوئد و انگلستان هستند به این کشور رفته تا بتوانند با حیواناتی نظیر بز، گوسفند، الاغ، سگ، گربه، غاز و گاو رابطه جنسی برقرار کنند

در کشور دانمارک نیز وضعیت رابطه جنسی با حیوانات به حدی بغرنج شده است که برای ممنوعیت این عمل، دولت وادار به تصویب قانون شده است. درسال‌های اخیر، دولت‌مردان دانمارکی تلاش زیادی را برای ساماندهی این پدیده کرده‌اند تا بتوانند دانمارک را از پایتختی گردشگری جنسی با حیوانات نجات دهند؛ اگر چه در همین کشور نهادی نظیر شورای اخلاقی حیوانات دانمارک«Denmark’s Animal Ethics Council» با این قانون مخالفت کرده است

دلایل موافقت با منع قانونی رابطه با حیوانات، حفظ حقوق حیوانات، ممانعت از آلوده شدن گوشت آنان و پیش گیری از شیوع بیماری‌های مشترک انسان و حیوان است. حتی از نگاه قانون‌گذاران این افراد مریض هم نبوده و صرفا در حال لذت طلبی هستند.

با تمام این احوال، همان‌ گونه مباحث بحث برانگیز در مورد رابطه جنسی با حیوانات دراین کشور ادامه دارد و به شکل زیرزمینی، فاحشه‌خانه‌های حیوانی در اطراف این کشور فعال بوده که به ازای ارائه خدمات جنسی با حیوانات هزینه‌ای معادل 85 تا 170 دلار دریافت میکنند.

کشور دانمارک از پرحاشیه ترین کشورها در موضوع زوفیلیا است

طی گزارشی که نیویورک پست آنرا باز نشر داده است، بخش قابل توجهی از مردم سوئیس با اسب‌ها رابطه جنسی دارند.به گزارش پارس ناز برآوردها نشان می دهد دراین کشور حداقل 10 هزار نفر مبتلا به زوفیلیا بوده و درسال 2014 میلادی 1709 مورد سو استفاده از حیوانات گزارش شده است.

دست کم 10 هزار نفر از مردم سوئیس با اسب‌ها رابطه جنسی دارند

در ایالت متحده کشور آمریکا نیز وضعیت به مانند کشور های اروپایی است. در حال حاضر در هشت ایالت هاوایی«Hawaii»، کنتاکی«Kentucky»، نوادا«Nevada»، نیومکزیکو «New Mexico» تگزاس«Texas»، ورمونت«Vermont»، ویرجینیای‌غربی «West Virginia» و وایومینگ «Wyoming» رابطه جنسی با حیوانات آزاد است.در دیگر ایالت‌ها نیز، قوانین گوناگونی دراین باره وجوددارد. بعضی از ایالت‌ها فرد را متخطی از قانون و بعضی جنایتکار می دانند.

آمریکا و هشت ایالتی که در آنان رابطه جنسی با حیوانات قانونی است

در دیگر کشور های غربی نیز وضعیت بهتر از کشور های نام برده نیست و پدیده زوفیلیا به شکل روزافزون در حال بسط پیدا کردن است. گسترش زوفیلیا موجب شده است تا در کشور های غربی مخالفان زیادی علیه این پدیده به فریاد آیند؛ اما انچه که مایه تعجب است جهت این فریادها است که اساسا نه نگران شرافت انسانی بلکه نگران حقوق حیوانات هستند که شاید دراین مسئله اهمیتی ثانویه داشته باشد.

باید اعتراف کرد بشر برای عادی سازی کردن ازدواج با حیوان مسیر طولانی را در پیش دارد و شاید تا زمانی که اولویت برای بشر خود گمگشته، مسئله ازدواج همجنسگرایان و تلاش برای گسترش این پدیده شنیع است، موضوع ازدواج با حیوانات چندان در دستور کار دول غربی نباشد؛ اما هیچ نباید تعجب کرد که در آینده‌ای نزدیک،

طرفداران قانونی کردن ازدواج همجنسگرایان که شارحان مکتب جرمی ‌بنتام«Jeremy Bentham» و جان ‌استوارت‌ میل«John Stuart Mill» یا همان طرفداران لذت‌باوری و لیبرالیسم هستند، حامیان حقوق حیوانی را شکست داده و با به کرسی نشاندن فلسفه آزادی و لذت‌گرایی، حکم بر سقوط بیشتر انسان‌ دهند.

رابطه دختر برهنه با سگ

دخترجوانی که در تصویر مشاهده میکنید متهم است با سگ های خود چندین بار روابط جنسی برقرار کرده است. نام این دختر شاری می باشد و در دادگاه به جرم خود اعتراف نمود.وی دریک اظهار نظر خفت بار پذیرفت که چندین بار با دو سگ دوستش به نامهای «اسپایک و جکی» روابط بی شرمانه داشته است. خانم شاری والترز اهل مکزیکوسیتی در حال رابطه بی شرمانه با دو سگ بود که توسط دوست پسرش غافلگیر میشود.

خانم بورلی برادلی خواهر نامزد این دختر می گوید من به اتفاق برادرم هنگامی این صحنه زشت را دیدیم که او در مقابل یک سگ خودش را عریان کرده بود، ما واقعا شوکه شده بودیم. چیزی برای گفتن باقی نمانده بود.وی بعلت آزار حیوانات فعلاً دستگیر و در بازداشت موقت بسر میبرد. خانم والترز هنگام دستگیر شدن اعتراف کرد تاکنون چندین بار مرتکب چنین اعمال زشتی شده است.

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت روان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شمع سفره هفت سین | شمع سفره هفت سین 1403 که سفره هفت سینت رو میلیونی می کنه!