38 آکادمی استعداد یابی در البرز راه اندازی شد


38 آکادمی استعداد یابی در البرز راه اندازی شد

کرج – ایرنا – فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز از ایجاد 60 آکادمی استعداد یابی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون 38 آکادمی در البرز راه اندازی شده است.

به گزارش ایرنا، سردار سید یوسف مولایی چهارشنبه شب در حاشیه رونمایی از لباس تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ظرفیت‌هایی در استان وجود دارد که شاید مغفول مانده باشد، به همین منظور سپاه و بسیج با راه اندازی باشگاه مقاومت با همکاری شهرداری، اقدام به شناسایی این ظرفیت‌ها و ایجاد یک فضای مناسب با این هدف که جوانان بتوانند استعدادهای خود را عملی سازند کرده است.

وی اضافه کرد: شرایط استان البرز ویژه است و یکی از روش‌هایی که می‌توان تمامی اقوامی که در این استان زندگی می‌کنند را همگرا کرد، تیمی است که در آن از تمامی اقوام حضور دارد.

مولایی گفت: ورزش‌های متنوعی توسط باشگاه مقاومت راه اندازی شده و هدف مان این است که به حوزه ورزش استان کمک‌های بیشتری کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح کرامت در ۱۶ نقطه استان در سال جاری اظهار داشت: البرز این ظرفیت را دارد تا در حوزه ورزشی به یک الگو کشوری تبدیل شود و به این منظور آکادمی‌های استعداد یابی در سطح استان راه اندازی و یا در حال راه اندازی هستند.

فوتسال مقاومت شهرداری کرج، تنها تیم استان است که در رقابت‌های لیگ برتر کشور حضور دارد.

۷۴۱۴/‏۶۹۹۳


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده