500 شهید ورزشکار در استان یزد شناسایی شد


500 شهید ورزشکار در استان یزد شناسایی شد

یزد- ایرنا- تاکنون 500 شهید ورزشکار استان یزد که در رشته های مختلف قبل از اعزام و حضور در جبهه ها به فعالیت مشغول بوده و در دوران هشت سال دفاع مقدس به فوز عظیم شهادت نائل شدند شناسایی شده است .

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان یزد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این شهدای والامقام در یزد و ۹ شهرستان اردکان، ابرکوه، اشکذر، بافق، بهاباد، خاتم، تفت، میبد و مهریز در قالب تیم‌های ورزشی فعالیت داشته‌اند.

احمد طالبی با اشاره به اینکه تاکنون برای بزرگداشت شهدای ورزشکار در سطح استان مراسم‌هایی برگزار شده اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده تا پایان نیم سال ۱۳۹۸ یادواره بزرگ شهدای ورزشکار یزد برگزار می‌شود.

این مسئول‬ خاطر‬ نشان‬ کرد: ‬ این یادواره‬ که‬ زمان‬ و‬ مکان‬ دقیق‬ آن متعاقبا‬ اعلام‬ می‌شود در‬ راستای‬‬ ترویج‬ فرهنگ‬ ایثار و‬ شهادت‬ در‬ جامعه‬ هدف‬ با همکاری هیأت‌های ورزشی و تشکل‌ها برگزار می‌شود.

به گفته‬ طالبی‬‬، اسناد مربوط به شهدای ورزشکار شهرستان یزد گردآوری شده و در دست چاپ است که بین علاقه مندان توزیع می‌شود.

وی به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی با پیگیری جدی این معاونت با همکاری هیأت‌ها در طول سال اشاره کرد و بیان داشت: انجام امور فرهنگی در کنار برنامه‌های فنی و ورزشی اولویت است.

استان یزد ۴۸ هیأت ورزشی دارد.

۷۵۳۶/‏‬ ۶۱۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رسوایی اخلاقی بازیگر زن سریال جومونگ 3