هلال احمر گیلان میزبان اردوهای دوستی سازمان جوانان کشور


هلال احمر گیلان میزبان اردوهای دوستی سازمان جوانان کشور

رشت - ایرنا - مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: جمعیت هلال احمر استان میزبان اردوهای دوستی سازمان جوانان هلال احمر کشور شد.

مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوهای دوستی سازمان جوانان هلال احمر کشور در دو مرحله شامل دختران از ۱۶ تا ۱۸ تیرماه و پسران ۲۰ تا ۲۲ تیرماه به میزبانی جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: ۳۰۰ نفر از دبیران برتر کانون‌های دانش آموزی دختر و پسر استان‌های کشور شامل آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، قزوین، قم، البرز و گیلان در این اردوی دوستی شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه در این اردو از هر استان یک تیم شامل ۱۴ نفر از دبیران فعال کانون دانش آموزی به تفکیک دختر و پسر شرکت می کنند، خاطر نشان کرد: بوم گردی، کارگاه های خود مراقبتی، خلاقیت، آشنایی بیشتر با جمعیت هلال احمر، کوهپیمایی، جنگل نوردی، آموزش نقشه خوانی و جهت یابی ( GPS) بازدید از موزه دریایی، بازدید از منطقه آزاد انزلی از جمله برنامه ها در این اردوست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: هلال احمر با جذب و تربیت جوانان، بر اساس برنامه پنج ساله نسبت به اجرای طرح بشر دوستی در میان اعضای کانون های دانش آموزی مدارس برای گسترش رفتارهای صحیح اجتماعی به ویژه صلح و دوستی و مهربانی اقدام می کند.

وی توانمند سازی دبیران منتخب کانون‌های دانش آموزی، افزایش نشاط و سلامت اجتماعی با ترویج کار گروهی، ترویج فرهنگ صلح و دوستی با تکیه بر گفت و گو، ارتقای اعتماد به نفس اعضا را از اهداف برگزاری اردوهای دوستی سازمان جوانان هلال احمر ذکرکرد.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و بیش از هشت هزار و ۶۳۳ داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می کنند.‌

۷۲۸۶/‏۲۰۰۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند