12 راهکار موثر برای تحریک زنان سرد مزاج (+ 18)


12 راهکار موثر برای تحریک زنان سرد مزاج (+ 18)

راه های تحریک زنان سرد مزاج در هر فرد متفاوت است، اما راهکارهای مشترکی وجود دارد که می‎‌توانید همسر خود را برانگیخته کنید. برای این منظور باید راه های تحریک زنان را بدانید و واکنش همسرتان نسبت به هریک را بررسی کنید.

12 راهکار موثر برای تحریک زنان سرد مزاج (+ 18)
ستاره | سرویس زناشویی - رسیدن به ارگاسم برای زنان کار سخت‌تری است. در واقع تحقیقات نشان می‌دهند که تنها ۶۵ درصد از زنان در طول رابطه جنسی اوج لذت را تجربه می‌کنند. خب برای کمک به این زنان چه می‌توان کرد؟ به گفته کارشناسان برای رسیدن زنان به ارگاسم باید بخشی از مغز که به استرس و اضطراب است، خاموش شود. پس باید کاری کنید که او مسائل دیگر را از یاد ببرد. زنان با یکدیگر متفاوت هستند و خواسته‌های گوناگونی نیز دارند. اما چند نکته وجود دارد که از اصول اساسی تحریک زنان هستند. به خواندن ادامه دهید تا راه‌های تحریک زنان سرد مزاج را بیاموزید.

در صورتی که مطالعه قسمت خاصی از این مطلب مد نظر شماست، با انتخاب عناوینی که در فهرست موضوعی زیر ارائه شده‌اند، به موضوع دلخواه خود برسید.

عوامل رسیدن به ارگاسم در زنان راه‌های تحریک زنان سرد مزاج

عوامل رسیدن به ارگاسم در زنان

به گفته کارشناسان کلید رسیدن به ارگاسم زنان در ذهن و رابطه آنها قرار دارد. عزت نفس جنسی، اهمیت ارگاسم در باور یک زن، تصویر ذهنی از خود، میل جنسی و اینکه چقدر با همسر خود احساس صمیمیت دارد، فاکتور‌های تعیین کننده‌ای برای به ارگاسم رسیدن زنان است. همچنین عوامل دیگری نیز وجود دارند که به مهارت‌های شریک جنسی مربوط می‌شوند، بنابراین لازم است که این مهارت‌ها را بیاموزید تا بتوانید ذهن همسر خود را آرام کنید و او را به ارگاسم برسانید.

راه‌های تحریک زنان سرد مزاج

۱. کلیتوریس را بشناسید

تقریبا همه‌ زنان برای رسیدن به ارگاسم، به تحریک کلیتوریس نیاز دارند. در تحقیقی که بر بیش از ۱۰۰۰ زن در سال ۲۰۱۷ میلادی صورت گرفت، مشخص شد که تنها ۱۸ درصد از خانم‌ها می‌توانند صرفا از طریق دخول به ارگاسم برسند. بنابراین برای تحریک زنان و به خصوص زنان سرد مزاج، زمان زیادی را صرف تحریک کلیتوریس کنید.
برخی پوزیشن‌های رابطه جنسی، به شما در این رابطه کمک می‌کنند. برای مثال، زمانی که در پوزیشن مرد روی زن قرار دارید، اگر مرد همزمان با دخول خود را روی بدن زن به جلو و عقب بکشد، به دلیل مالش آلت به کلیتوریس زن، این ناحیه تحریک خواهد شد. همین تماس در پوزیشن زن روی مرد نیز می‌تواند به وجود آید. مرد باید در حالیکه دراز کشیده است، با تکیه به آرنج کمی خود را بالا بکشد تا شکم او با کلیتوریس زن تماس داشته باشد.

۲. حواستان به باسن او باشد

اغلب در روابط جنسی واژینال، باسن زنان فراموش می‌شود و این اصلا اتفاق خوبی نیست. این ناحیه از بدن دارای اعصاب بسیاری است که می‌تواند به تحریک زنان سرد مزاج بسیار کمک کند. برای کمک به ارگاسم همسرتان انگشتان خود را از هم باز کنید و باسن او را فشار دهید. اما توجه کنید که این کار باید به آرامی صورت بگیرد. البته بعضی زنان از ضربه زدن به باسن نیز لذت می‌برند، اما تا زمانی که از این تمایل او مطمئن نشده‌اید، همه چیز را ساده و آرام پیش ببرید.

۳. از سلیقه او اطلاع پیدا کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، تحریک کلیتوریس روشی قطعی برای رساندن یک زن به ارگاسم است و رابطه جنسی دهانی بهترین راه برای این کار است. تحریک کلیتوریس با زبان و دهان می‌تواند حسی واقعی برانگیختگی و ارگاسم را در یک زن به وجود آورد.
برای اینکه بدانید او چه کاری را دوست دارد، از او سوال کنید. برای تحریک کلیتوریس میان پا‌های او قرار بگیرید و به کمک لب، زبان و حتی چانه شروع به مالش کلیتوریس کنید. در این مدت دقت کنید که او چه واکنشی نشان می‌دهد، چقدر و در چه جهتی با دستان خود به شما فشار وارد می‌کند. از این اطلاعات می‌توانید برای تحریک او با انگشت نیز استفاده نمایید.

۴. دست از بوسیدن او نکشید

زمانی که هم شما و هم همسرتان به اندازه کافی برانگیخته شده‌اید، شاید وسوسه شوید که کمی از بوسیدن را به نفع دخول کم کنید. توجه داشته باشید که طبق نظرسنجی‌هایی که انجام گرفته است، زنانی که در طول مقاربت، سکس دهانی، بوسه و تحریک واژینال را تجربه می‌کنند بسیار بیشتر به ارگاسم می‌رسند.

۵. از روان‌کننده‌ها استفاده کنید

بدون استفاده از روان‌کننده، دخول می‌تواند برای زن همراه با درد و ناراحتی باشد. درصورتی که واژن به اندازه کافی روان باشد، دخول با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد و همچنین احتمال برخورد با کلیتوریس نیز بالا می‌رود. واژن زنان اغلب به طور طبیعی هنگام برانگیختگی مرطوب می‌شود، اما این اتفاق برای بسیاری از زنان به طور طبیعی رخ نمی‌دهد و بنابراین به کمی کمک نیاز دارند.
علاوه بر روان‌تر شدن دخول با استفاده از ژل لوبریکانت، تحقیقات نشان می‌دهند مردانی که روی کاندوم خود از مقداری ژل روان کننده استفاده می‌کنند، دیرتر به انزال می‌رسند.
12 راهکار موثر برای تحریک زنان سرد مزاج (+ 18)

۶. روی گردن او تمرکز کنید

یکی از مهمترین اصول تحریک زنان سرد مزاج، معاشقه است. برای اینکار باید نقاط تحریک‌پذیر بدن زنان را بشناسید و آن‌ها را تحریک کنید. گردن یکی از این نقاط است که باید بسیار به آن توجه داشته باشید. پوست گردن بسیار نازک است و بنابراین رگ‌ها به سطح نزدیک هستند. پس جای تعجب نیست که کارشناسان توصیه می‌کنند بهترین راه برای تحریک زنان نوازش، بوسیدن و لیسیدن گردن است. زمانی در حال مقاربت هستید و همسر شما به ارگاسم نزدیک می‌شود، به آرامی لب‌های خود را روی گردن او حرکت دهید و به آرامی او را ببوسید.

۷. با او صحبت کنید

در میان لحظات داغی که پشت سر می‌گذارید، چند کلمه که به درستی انتخاب شده باشند می‌توانند تاثیر شگفت انگیزی ایجاد کنند. برخی از زنان می‌گویند: هیچ چیز به اندازه شنیدن آنچه که در حال انجام است از زبان مرد، تحریک کننده نیست. همزمان با بوسیدن یا لیسیدن او مثلا بگویید:« حالا تو رو می خورم»
بسیار مهم است که چه چیز گفته شود. بعضی کلمات برای بعضی زنان کارساز است و برخی اهمیتی ندارد. کارشناسان توصیه می‌کنند که از زن در حین مقاربت تعریف کنید و به او بگویید که بودن با او چه احساس خوبی به شما می‌دهد و اگر او واکنش مثبتی نشان داد، به این کار ادامه دهید.

۸. از او بپرسید که چه می‌خواهد

این نکته شاید به نظر واضح برسد، اما معمولا دست کم گرفته می‌شود. یکی از راه های تحریک زنان سرد مزاج این است که از خود او بپرسید چه چیز بیشتر برای او تحریک آمیز است. تحقیقات نشان می‌دهند افرادی که راحت‌تر در مورد رابطه جنسی خود با همسرشان صحبت می‌کنند، در حین مقاربت کمتر احساس اضطراب و نگرانی خواهند کرد. در مورد فانتزی ها، ترجیحات و چیز‌هایی که تحریک او را از بین می‌برند بپرسید و کمک کنید که راحت با شما حرف بزند. نتیجه‌ چنین مکالمه‌ای، یک تجربه جنسی بی‌نظیر برای شما و همسرتان خواهد بود.

۹. سینه‌های زن بسیار حساس هستند

عموما تحریک سینه همزمان با کلیتوریس، کمک زیادی به تجربه ارگاسم از طریق کلیتوریس می‌کند. بوسیدن، مالیدن و مکیدن سینه‌ همسر می‌تواند شما را تا حد زیادی جلو ببرد. تحریک همزمان سینه‌ها و کلیتوریس راه خوبی برای این کار است.

۱۰. ارگاسم ترکیبی

به منظور رسیدن به ارگاسم ترکیبی، باید شروع به تحریک کلیتوریس و واژن به صورت همزمان کنید. این کار برای تحریک زنان سرد مزاج، به خصوص زمانی که مرد در آستانه انزال است بسیار مفید خواهد بود، زیرا نقطه‌ جی و کلیتوریس به طور یکسان تحریک می‌شوند.

۱۱. ارتباط برقرار کنید

مهم‌ترین و اصلی‌ترین چیزی که باید برای تحریک زنان سرد مزاج در نظر داشته باشید، برقراری ارتباطی صمیمی با همسر است. در مورد تمایلات و مشکلات جنسی باهم صحبت کنید. رابطه جنسی به شدت با شادی ارتباط دارد. بودن با کسی که با او راحت هستید، به علاوه سلیقه و ارزش‌هایی همسو با هم دارید، کلید صمیمیت و رضایت جنسی و عاطفی در زندگی است.

۱۲. قبل و بعد از نزدیکی را فراموش نکنید

درحالیکه بسیاری از مردان تنها به دخول فکر می‌کنند، یک زن برای تحریک شدن نیاز با معاشقه قبل و بعد از دخول دارد. متخصصان می‌گویند که اگر یک مرد تنها دخول کند، زن احساس می‌کند که به او بی‌توجهی شده است.
زنان برای احساس برانگیختگی نیاز به شنیدن حرف‌های سکسی و عاشقانه دارند تا برای دخول آماده شوند. رابطه جنسی برای یک زن هم احساسی و هم فیزیکی محسوب می‌شود. این نکته‌ای مهم است که شما هرگز نباید آن را از یاد ببرید.
12 راهکار موثر برای تحریک زنان سرد مزاج (+ 18)

سخن پایانی

به طور کلی سرد مزاجی از ابتدا ویژگی یک زن یا یک مرد نبوده است. سرد مزاجی شرایطی مثل افسردگی یا اضطراب محسوب می‌شود که باید برای رفع آن اقداماتی را انجام داد. دفعه بعد، از راه‌های تحریک زنان سرد مزاج پیروی کنید و ببینید آیا پیشرفتی حاصل می‌شود. در غیر اینصورت شاید بهتر باشد به دنبال درمان تخصصی برای مشکلات خود باشید، زیرا کم شدن میل جنسی می‌تواند از نتایج سایر مشکلات و بیماری‌ها باشد. در پایان اگر تجربه‌ای در زمینه رفع این مشکل دارید، آن را با سایر همراهان ستاره در بخش ارسال نظر به اشتراک بگذارید.

برگرفته از: healthline، menshealth

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می‌دونستی تا حالا چای رو اشتباه دم می‌کردی؟ | روش دم کردن یه چای لب سوز لب دوز