ساعت کار ادارات در خراسان رضوی به حالت سابق بازگشت


ساعت کار ادارات در  خراسان رضوی به حالت سابق بازگشت

مشهد- ایرنا- ساعت کار دستگاههای اجرایی، بانکها، شهرداریها و موسسه های عمومی غیردولتی در سطح خراسان رضوی از فردا 17 تیر ماه به حالت سابق باز می گردد.

اول تیر ماه جاری بر اساس مصوبه استانداری خراسان رضوی و به منظور کاهش مصرف انرژی ساعات کار ادارات دولتی این استان طی روزهای شنبه تا چهارشنب. ۶:۳۰ تا ۱۳.۳۰ و برای روزهای پنجشنبه ۶.۳۰ تا ۱۲.۳۰ تعیین شده بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی روز یکشنبه در این خصوص گفت: پیرو نامه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، به منظور تسهیل در ارائه خدمات دستگاههای اجرایی و پاسخگویی به انتظارات مردم ساعت کار ادارات در این استان از فردا به روال سابق خود باز می گردد.
کوکب موسوی افزود: پیش از این ساعت شروع کار ادارات و بانکهای خراسان رضوی یک ساعت عقب کشیده شده بود اما بر اساس دستورالعمل جدید، از فردا این مراکز همانند قبل فعالیت خود را از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می کنند.

وی گفت: در اجرای مدیریت صحیح مصرف نیروی برق و کنترل روزانه مصرف انرژی، استفاده از ساز و کارهای کاهش مصرف تنظیم دمای محیط کار با حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد، از مدار خارج کردن سامانه های سرمایشی و روشنایی پس از پایان وقت اداری و تولید برق از مولدهای اضطراری طی ساعات ۱۱ تا ۱۵ هر روز همچنان مورد تاکید است.

۸۰۰۵/‌۱۸۵۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی