ساختمان پایگاه سلامت شهری محله بنی هاشم کرمان افتتاح شد


کرمان - ایرنا - ساختمان پایگاه سلامت شهری شادروان دکتر احسان سپهری به...
کرمان - ایرنا - ساختمان پایگاه سلامت شهری شادروان دکتر احسان سپهری به منظور خدمات رسانی به 12 هزار و 300 نفر از مردم محله حاشیه ای بنی هاشم واقع در حاشیه شهر کرمان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت: ساختمان پایگاه سلامت شهری شادروان دکتر احسان سپهری با هزینه کرد ۴۵۰ میلیون تومان احداث و حدود ۱۰۰ میلیون تومان نیز برای تجهیز آن هزینه شده است که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان اجتماعی کشور افتتاح شد.
زهرا موسی پور ادامه داد: کار احداث این مجموعه از شهریور ۹۵ آغاز شده است.
وی مساحت این مجموعه را ۳۷۵ مترمربع و زیربنای آن را ۳۰۰ مترمربع عنوان کرد و ادامه داد: این مرکز از محل اعتبارات تملک دارایی های سازمان اجتماعی کشور و با هماهنگی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان تجهیز شده است.
وی عنوان کرد: تاکنون ۲ پایگاه سلامت شهری در الله آباد و محله قمر بنی هاشم ایجاد شده است.
معاون وزیر و رئیس سازمان اجتماعی کشور در ادامه سوله های آموزشی مربوط به آموزش مهارتی ویژه سکونت گاه غیررسمی شهرک صنعتی و ۹ مرکز دیگر را افتتاح کرد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان افزود: برای خرید تجهیزات این مراکز یک میلیارد و ۷۰۰ میلون تومان هزینه شده است.

موسی پور خاطرنشان کرد: در این مرکز هنرجویان علاقه مند به معرفی دفاتر تسهیلگری به صورت رایگان آموزش می بینند.
تقی رستم وندی معاون وزیر و رئیس سازمان اجتماعی کشور به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان درادامه از دفتر تسهیلگری شهرک صنعتی و سرآسیاب فرسنگی نیز بازدید کرد.

۷۴۴۰/‏۳۰۲۹

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته