آیا میدانستید که باید به چمن مصنوعی هم آب داد


آیا میدانستید که باید به چمن مصنوعی هم آب داد

شرکت نیوساد که نام مطرح در رسته تولید و پخش چمن مصنوعی است این ادعا را دارد که بله باید چمن مصنوعی را هم آب داد میدانید چرا ؟

به گزارش ایسنا به نقل از چمن مصنوعینیوساد، چون این چمن تشکیل شده از نخ‌های از جنس pp ,pe هستند و بیشتر اوقات با برترین و بهترین کیفیت جهان هم که باشند گرد و غبار را به خود می‌گیرند و همین امر باعث می‌شود که کمی تیره شود البته منظور ما همان کثیفی است که برای سنگ و هر نوع کفپوشی پیش می‌آید و اصلاً جای نگرانی نیست پس باید هر چند وقت یک‌باری به چمن مصنوعی آب پاشید و آن را کمی شست و شو داد. البته در زمان‌هایی هم که می‌خواهید از محیط چمن مصنوعی خود استفاده بفرمائید می‌توانید آن را آب‌پاشی کنید تا کمی باعث خنک شدن آن شود خصوصاً در زمان گرما و استان‌هایی که آب و هوای گرم و خشک دارند.

نکته مهم: همیشه ما پیشنهاد می‌دهیم که در کنار چمن مصنوعی همیشه از گل و گیاه‌های زینتی و درختچه‌های زیبا استفاده کنید که فضای شما را چندین برابر زیباتر می‌کند و در خنک‌تر شدن محیط هم تأثیر شگرف دارد.

چمن مصنوعی نیوساد طرفدار سر سخت تولید داخل است ولی تولیدی که باعث آبرومندی باشد نه همانند صنعت خودرو که در قیاس با اروپا نیست.

این مورد را می‌توانیم با داستانی از قول مدیر عامل چمن مصنوعی نیوساد برایتان بیان کنیم آن این هست:

چند سال پیش شرکتی از هلند خواست که با چمن مصنوعی نیوساد قرارداد واردات ببندد و نماینده نیوساد هم در کشور هلند حضور پیدا کرد بنام آقای حمید کیانرثی و پس از آن به این نتیجه رسیدند که به تهران بیایند برای صحبت‌های نهایی با مدیر عامل و همینطور هم شد. اما جالب‌تر آن که آن مدیر فروش شرکت چمن مصنوعی هلندی زمانی که نمونه‌های چمن خود را روی میز مذاکره قرار داد پس از صحبت کردن نتوانست درست تشخیص دهد که آیا این چمن مصنوعی ما هست یا خودشان.

همانطور که میدانید چمن مصنوعی در رسته و صنف بافت و فرش می‌باشد که در جهان ایران حرف اول را میزند و فروش چمن مصنوعی ایرانی به جهان هم اتفاق خواهد افتاد این موضوع اصلاً دیر نیست و شرکت نیوساد این گام بلند را با فروش چمن مصنوعی در عراق، افغانستان پاکستان و کشورهای منطقه ۱۰ سال است که آغاز کرده است.

آیا میدانستید که باید به چمن مصنوعی هم آب داد

۱- اصالت و مرغوبیت نخی که چمن مصنوعی با آن بافته شده است که نیوساد بابت آن گارانتی بی قید و شرط می‌دهد.

۲- لایه‌ای که چمن مصنوعی روی آن بافت می‌شود باید لایه‌ای مقاوم و نرم باشد نه خشک همانند یک تکه چوب.

۳- گارانتی معتبر داشته باشد که در پیش فاکتور یا فاکتور قید شده باشد.

۴- آنتی یو وی بودن چمن مصنوعی که باعث می‌شود در آفتاب‌های شدید تغیر رنگ صورت نگیرد.

شرکت پخش چمن مصنوعی نیوساد فروش چمن مصنوعی خود را با قیمت بسیار مناسب آغاز کرد.

انتهای رپرتاژ خبری


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی