مشکل برقراری ارتباط مخابراتی و اینترنتی در تکاب برطرف شد


مشکل برقراری ارتباط مخابراتی و اینترنتی در تکاب برطرف شد

مهاباد- ایرنا- دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: مشکل قطعی فیبرنوری در مسیر تکاب - شاهین‌ دژ که عصر و شب گذشته / یکشنبه / موجب اختلال و قطع ارتباط تلفنی و اینترنتی این شهرستان شده بود، پس از پنج ساعت تلاش برطرف شد.

حبیب الله شیوخی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اشکال در ارتباط مخابراتی این شهرستان موجب اختلال گسترده در شبکه‌های تلفن‌های ثابت و همراه شده بود که با تلاش کارشناسان و تکنسین‌های مرکز فیبرنوری مخابرات جنوب آذربایجان‌غربی این ارتباط دوباره برقرار شد.
وی بیان کرد: این اختلال بر اثر سهل‌انگاری در انجام عملیات راهسازی حین ترانشه‌برداری در ۱۱ کیلومتری محور تکاب - شاهین‌دژ، محدوده پل ساروق و فعالیت ماشین‌آلات راهسازی بروز کرده و موجب قطع فیبرنوری این مسیر شده بود.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب اظهار داشت: نیروهای مدیریت بحران تکاب بلافاصله پس از قطع شبکه تلفن همراه و ثابت شهری و روستایی به محل قطع فیبرنوری اعزام شدند و با همکاری نیروهای فنی فیبرنوری میاندوآب اقدام به رفع نقص و خرابی پیش آمده کردند.
شیوخی گفت: با تلاش این نیروها قطعی شبکه پس از پنج ساعت رفع و هم اینک ارتباط تلفنی و اینترنتی شهروندان برقرار است.
وی ادامه داد: پیمانکاران و مجریان عملیات ساختمانی و راه سازی هنگام فعالیت در مسیرها و محورهای مواصلاتی باید با دقت عمل کرده و از تخریب تاسیسات زیربنایی از جمله فیبرنوری و کابل‌های مخابراتی جلوگیری کنند.
هم اینک عملیات راه سازی در محور تکاب - شاهین‌دژ در حال اجراست که این امر چندین بار موجب قطع شبکه فیبر نوری در این مسیر شده است.
تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از ۴۸۰ کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی دارد.
۷۵۱۴/‏۶۱۸۵/‏۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


افشای راز توافق راهبردی عمان و امارات/ بلندپروازی عربی در میانه جنگ خاورمیانه