رئیس دادگستری پارس آباد دادستان اردبیل شد


رئیس دادگستری پارس آباد دادستان اردبیل شد

اردبیل - ایرنا - سیدعبدالله طباطبایی ، رئیس دادگستری پارس آباد مغان روز دوشنبه در آئینی با حضور محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور و مسئولان استانی بعنوان دادستان اردبیل معرفی شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل در این آئین گفت: تراکم پرونده ها در دادگستری در شان مردم نیست و باید دستگاه قضایی، قضا زدایی را اساس برنامه خود قرار داده و بازدارندگی در رسیدگی به پرونده ها و بهداشت قضایی را بیشتر مورد توجه قرار دهد.
وی بیان کرد: نهادهایی که دست قوه قضاییه است در قضا زدایی بهتر می توانند عمل کنند چرا باید تعیین تکلیف پرونده های موجود ۱۷ سال طول بکشد هر چند تلاش های خوبی در سال های اخیر برای کاهش پرونده های ورودی شده ولی کافی نیست.
اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل هم در این آئین گفت: دستگاه قضایی در استان اردبیل همواره در رفع مشکلات واحدهای تولیدی کمک حال دولت بوده و انتظار این است بیش از گذشته این مساعدت ها تداوم داشته باشد.
وی افزود: در کاهش آسیب های اجتماعی هم تعامل خوبی بین دستگاه ها وجود دارد و کنترل آسیب های اجتماعی استان در دست مطالعه و برنامه ریزی است.
استاندار اردبیل بیان کرد: دهیاران و شوراها در کاهش آسیب های اجتماعی مشارکت می کنند و مشارکت آنها می تواند در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی موثر واقع شود.
بهنامجو گفت: در استان اردبیل طرح ها و پروژه های اساسی عمرانی و اقتصادی در دست اجراست که با تکمیل آنها تحول بزرگی در استان به لحاظ رونق تولید و اشتغال ایجاد می شود.
وی بیان کرد: با تکمیل پایاب سد خداآفرین یک میلیون تن به میزان تولیدات استان اضافه شده و زمینه شغلی بیشتری نیز برای جوانان ایجاد خواهد شد.
در این آئین از زحمات ناصر عتباتی قدردانی و سیدعبدالله طباطبایی بعنوان دادستان جدید اردبیل معرفی شد.
۷۱۱۰/‏‬ ۱۲۵۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل