جیاکومو آگوستینی: ولنتینو روسی دیگر به اندازه رقبایش خوب نیست


موتوجی پی ایران – جیاکومو آگوستینی، اسطوره موتوجی پی معتقد است که ولنتینو روسی دیگر به اندازه رقبای اصلیش قوی نبوده و زمانش به پایان رسیده است. آگوستینی پرافتخار ترین موتورسوار 500سی سی (موتوجی پی حال حاضر) با هشت عنوان قهرمانی جهان بوده و پس از او، روسی با هفت عنوان قرار دارد. موتورسوار یاماها در حال حاضر اصلا شرایط خوبی نداشته و در حالی به...

موتوجی پی ایران – جیاکومو آگوستینی، اسطوره موتوجی پی معتقد است که ولنتینو روسی دیگر به اندازه رقبای اصلیش قوی نبوده و زمانش به پایان رسیده است.

آگوستینی پرافتخار ترین موتورسوار 500سی سی (موتوجی پی حال حاضر) با هشت عنوان قهرمانی جهان بوده و پس از او، روسی با هفت عنوان قرار دارد. موتورسوار یاماها در حال حاضر اصلا شرایط خوبی نداشته و در حالی به تعطیلات تابستانی رفت، که با از دست دادن سه مسابقه ی قبل از آلمان، پایین تر از هم تیمی اش، ماوریک وینالس به رده ششم جدول سقوط کرد.

آگوستینی می گوید که ولنتینو هنوز در تلاش برای رقابت با موتورسواران جوان است اما دیگر زمان او تمام شده است:

ولنتینو هر چه در توان دارد، انجام می دهد اما او نمی تواند به اندازه دیگران پیشرفت کند و این موضوع برایش مشکل ساز خواهد بود.

ولنتینو بسیار بسیار تلاش می کند اما سال های زیادی گذشته است. همین سال ها برای مارادونا، محمد علی کلی و ادی مرکس هم گذشته است…برای من نیز همین طور، وگرنه که من باید هنوز هم در پیست میبودم.

سال ها در حال عبور هستند و زمانی خواهد رسید که شما این موضوع را درک کرده و کمی با خود به فکر فرو می روید. همه ی ما می خواهیم که او دوباره رقابت کند و برای همیشه شماره یک (قهرمان) باشد اما فکر می کنم که دیگر برای همه روشن است که رقبا بسیار قوی هستند.

ولنتینو سرگرمی دارد و هنوز هم می خواهد پیش رود. هنوز هم می خواهد در جهان موتوجی پی باشد، حتی اگر چهارم، پنجم و یا حتی پیروز نشود، او از خودش لذت می برد. او لذت می برد و همین باعث می شود تا با لحظات سختی مانند این روبرو شود.

جیاکومو آگوستینی: ولنتینو روسی دیگر به اندازه رقبایش خوب نیستجیاکومو آگوستینی: ولنتینو روسی دیگر به اندازه رقبایش خوب نیست جیاکومو آگوستینی و ولنتینو روسی

آگوستینی در ادامه افزود که بالاخره در یک زمانی روسی با یاماها به پیروزی دست پیدا می کند، اگر تیم به تجربه های او اعتماد کند:

ولنتینو پیش می رود و در زمانی پیروزی را بدست می آورد، او تجربه منحصر بفردی را داراست.

به نظر من او از لحاظ فنی از هر موتورسوار دیگری بیشتر می داند و اگر یاماها در مشکل بوده و چیزی نیاز به تغییر داشته باشد، عقیده و تصمیم او همیشه بهترین خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری