با مراکز خرید و بازار‌های تبریز آشنا شوید


با مراکز خرید و بازار‌های تبریز آشنا شوید

مراکز خرید و بازار‌های تبریز، تبریز شهری پر از محصول و تولیدات متنوع است که هیچ گردشگری دست خالی از این کلان شهر باز نخواهد گشت. شاید کمی تعجب کنید، اما امکانش هست با یک چمدان پر از سوغاتی از سفر تبریز به خانه برگردید. به طور کلی مراکز خرید و بازار‌های تبریز به دو شکل سنتی و مدرن مشغول به فعالیت هستند که هر دو از تنوع کالا و خدمات متنوع برخوردار...

مراکز خرید و بازار‌های تبریز، تبریز شهری پر از محصول و تولیدات متنوع است که هیچ گردشگری دست خالی از این کلان شهر باز نخواهد گشت. شاید کمی تعجب کنید، اما امکانش هست با یک چمدان پر از سوغاتی از سفر تبریز به خانه برگردید. به طور کلی مراکز خرید و بازار‌های تبریز به دو شکل سنتی و مدرن مشغول به فعالیت هستند که هر دو از تنوع کالا و خدمات متنوع برخوردار هستند.
با مراکز خرید و بازار‌های تبریز آشنا شویدبازار سنتی تبریز؛ تاریخی‌ترین بنای خشتی سرپوشیده‌ی جهان
قبل از اینکه به شرح مراکز خرید لوکس شهر تبریز بپردازیم بهتر است کمی از تاریخی‌ترین بنای خشتی سرپوشیده‌ی جهان بگوییم. بازاری ۳۰۰ ساله، که زندگی در آن جریان دارد و می‌توانید بسیاری از بازار‌های معروف و قدیمی تبریز را هم در آن ببینید. بازار معروف طلافروشان، بازار فرش، بازار بلور فروشان، بازار کفاشان و خلاصه هر نوع محصول و کالایی که فکرش را بکنید در بازار سنتی تبریز می‌توانید بیابید. خرید کفش‌های چرم تبریز، سوغاتی‌های خوردنی از انواع ادویه و تنقلات گرفته تا شیرینی‌های مخصوص شهر تبریز هم در این بازار یافت می‌شود.
مراکز خرید جدید در تبریز با مراکز خرید و بازار‌های تبریز آشنا شویدمجتمع لاله پارک لوکس‌ترین مرکز خرید تبریز
علاقمندان به برند‌های ترک و مارک‌های معروف دنیا کم نیستند و در بازدید از شهر دیدنی تبریز حتما به مجتمع لوکس لاله پارک سری می‌زنند. می‌توانید ۱۲۰ فروشگاه برند ترک و تولیدات معروف سایر کشور‌ها را در مجتمع لاله پارک بیابید. همچنین از اقامتی دل نشین همراه با پذیرایی شایسته در هتل ۵ ستاره کایا لاله پارک بهره‌مند شوید. شاید مهم‌ترین دغدغه تان بهترین مکان برای پارک خودرو در حوالی این مجتمع بزرگ باشد. نگران نباشید، لاله پارک پارکینگ طبقاتی با ظریفیت ۱۵۰۰ خودرو در اختیارتان قرار داده است تا با خیالی آسوده خودروی خود را در جایگاه مخصوص قرار دهید و به خرید بپردازید.
در ضمن می‌توانید با خرید خوراکی، شکلات و شیرینی و یا رفتن به سینما بهترین لحظات را با کیفیت تمام در لاله پارک برای خود و همراهانتان رقم بزنید.
با مراکز خرید و بازار‌های تبریز آشنا شویدبازار دیدنی تربیت در تبریز‌
می‌خواهیم با بازاری جالب و کمتر دیده شده در ایران شما را آشنا کنیم. به خیابان امام بروید و سراغ بازار تربیت را بگیرید. چقدر خلاقانه و زیبا به ساخت بازار سنگ فرش شده و دیدنی تربیت پرداخته شده است. همینطور که در خیابان مشغول قدم زدن و خرید هستید، از تندیس‌های مشاغل مختلف در گوشه و کنار خیابان هم می‌توانید دیدن کنید و شاید دوست داشته باشید از آن‌ها عکسی به یادگار بگیرید. دانشجویان، مهندسین و حتی دانش آموزان برای تهیه لوازم تحریر و معماری می‌توانند به این بازار مراجعه کنند و مرغوب‌ترین کالا‌ها را خریداری نمایند.

با مراکز خرید و بازار‌های تبریز آشنا شویدمرکز خرید رشیدیه؛ بازار بانوان در تبریز

خب خانم‌های عزیز به بخش جذاب و هیجان انگیز سفر و گشت و گذارتان نزدیک هستیم، فرمان خودرو را به طرف بلوار سروستان و مرکز خرید رشیدیه بچرخانید. بهشت گمشده‌ای که هر خانمی در سفر به دنبال آن است که می‌توان در آن انواع لباس‌های ترک مجلسی، زیور آلات، لوازم آرایشی و بهداشتی را تهیه کرد. مطمئنا روز هیجان انگیز و پرباری را خواهید داشت اگر دیر وقت است می‌خواهید نفسی تازه و کمی توقف کنید و از کافی شاپ و رستوران‌های مرکز خرید رشیدیه استفاده کنید تا دوباره با قوای برگشته به ادامه‌ی خرید بروید.
با مراکز خرید و بازار‌های تبریز آشنا شویدبرج بلور مرکز خرید مدرن تبریز
مشتریان و طرفداران مرکز خرید برج بلور کم نیستند و بازاری از بهترین‌ها را در این مرکز خرید خواهید یافت. تنوع فروش محصولات برای هر سنی در این برج مهیا است و همه‌ی افراد خانواده، کوچک و بزرگ سهمی در یک خرید بیاد ماندنی خواهند داشت. کافی است میدان دانشگاه تبریز را پیدا کنید، برج بلور به وضوح قابل مشاهده است، دقت داشته باشید برج بلور ۲۵ طبقه است که فقط ۳ طبقه‌ی آن به مراکز خرید اختصاص دارد.

با مراکز خرید و بازار‌های تبریز آشنا شویدمرکز خرید اطلس گرانترین مرکز خرید تبریز‌

می‌رویم سراغ بلوار ولیعصر، میدان اطلس و اینک مرکز خرید اطلس. بدون تعارف بگوییم در مرکز خرید اطلس سطح قیمت‌ها بالا بوده و خرید برای افرادی که سطح اقتصادی متوسط دارند اصلا مقرون به صرفه نخواهد بود. به عنوان مدرن‌ترین مرکز خرید تبریز که بسیاری از برند‌های معروف در زمینه فروش پوشاک آقایان، بانوان و کودکان و سایر وسایل، می‌توان از مرکز خرید اطلس نام برد. کودکانی که در خرید‌های طولانی بی قراری می‌کنند و همراهی والدین برایشان دشوار است، می‌توانند از خدمات کودک در این مرکز استفاده کنند و روز خود را با بازی و تفریح بدون به دردسر انداختن والدین سپری کنند. مرکز خرید اطلس خدمات بی نظیری همچون کافه رستوران، استخر، سالن ورزشی، فودکورن و ... تدارک دیده است تا ساعاتی بیاد ماندنی و لذت بخش را برای بازدید کنندگان و گردشگران خود رقم بزنند.

با مراکز خرید و بازار‌های تبریز آشنا شویدمرکز خرید جواهر؛ مجموعه ای از امکانات و خدمات

مرکز خرید جواهر یکی دیگر از مراکز خرید تبریز می‌باشد که امکانات تفریحی و رفاهی مانند شهربازی، رستوران، کافه و هایپرمارکت را در کنار فروشگاه‌های مختلف قرار داده است. این مرکز خرید که در مجموع از ۶۰ فروشگاه تشکیل شده و بخاطر داشتن موقعیت مکانی مناسب و همچنین نوع معماری منحصر به فرد از شهرت زیادی برخوردار می‌باشد. جالب است بدانید که مرکز خرید جواهر بر روی بلوار و رودخانه میدان چایی ساخته شده است.

با مراکز خرید و بازار‌های تبریز آشنا شویدستاره باران؛ مرکز پوشاک برند

یکی دیگر از مراکز خرید تبریز که کاملا لوکس و مدرن بوده و مکانی مناسب برای عاشقان لباس‌های برند می‌باشد. یکی از بهترین و البته پرطرفدارترین بخش‌های این مرکز خرید، طبقه‌ی مختص مادر و کودک می‌باشد که انواع لباس و سیسمونی در آن قرار گرفته است. ستاره باران مانند سایر مراکز خرید لوکس در دنیای امروز علاوه بر فروشگاه‌های مختلف، بخشی را برای تفریح و استراحت تمام افراد خانواده اختصاص داده است. در نتیجه با خیال آسوده می‌توانید در کنار خرید، کودکان را به شهربازی این مجموعه ببرید و در رستوران آن غذا‌های باکیفیت نوش جان کنید.

با مراکز خرید و بازار‌های تبریز آشنا شویدمیلاد نور؛ مجموعه ای در زیر زمین

خانم ها، آقایان عزیز هنگامی که به میدان بزرگ ولیعصر نزدیک می‌شوید به دنبال برج یا مجتمع تجاری بزرگ نباشید، اینبار مسیر زیر زمینی را باید طی کنید تا به مرکز خرید میلاد نور برسید. مرکز خرید میلاد نور شامل سه طبقه زیر زمین است که فقط یکی از طبقات به فروش تعلق دارد. سطح قیمت‌ها در این مرکز خرید بسیار بالا بوده و محل مناسبی برای خرید انواع برند‌های معروف پوشاک با کیفیت آقایان، خانم‌ها و کودکان است. علاوه بر آن در میلاد نور میتوان لوازم خانگی، صوتی و تصویری هم چنین به خرید انواع ساعت و کیف و کفش پرداخت. شاید فکر کنید در یک طبقه خرید جذابی نخواهید داشت و به راحتی می‌توان طی مدت کوتاهی از همه‌ی فروشگاه‌ها بازدید کرد؟
بهتر است بگوییم ۷۸ واحد تجاری در این یک طبقه مشغول به فعالیت هستند که تنوع و کیفیت محصولات بقدری بالاست که ممکن است نصف روز صرف دیدن فروشگاه‌های مختلف شود. همچنین وجود کافه و رستوران در میلاد نور کمک می‌کند تا خستگی در کنید و روحی دوباره به جسم ببخشید. سایر مراکز خرید مانند برج اسکان مابین چهار راه آبرسان و میدان دانشگاه و مرکز خرید ستاره باران در خیابان ۲۲ بهمن نیز ممکن است برایتان جالب توجه باشد. بهرحال از هر فرصتی که وجود دارد استفاده کنید، مراکز خرید و دیدنی شهر تبریز را ببینید و گذر لحظات لذت ببرید.
با مراکز خرید و بازار‌های تبریز آشنا شوید


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفح کجاست؟