کنسرت خواننده جنجالی در عربستان سعودی لغو شد


کنسرت خواننده جنجالی در عربستان سعودی لغو شد

شفقنا- خواننده زن آمریکایی مجبور شد کنسرت خود در عربستان سعودی را لغو کند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از سی‌ان‌ان؛ نیکی میناژ خواننده جنجالی آمریکایی قرار بود در فستیوال موسیقی جده در عربستان سعودی به اجرای برنامه بپردازد. این خبر موجی از تعجب و اعتراض را در میان فعالان حقوق بشری به وجود آورده بود چرا که […]

کنسرت خواننده جنجالی در عربستان سعودی لغو شد

شفقنا- خواننده زن آمریکایی مجبور شد کنسرت خود در عربستان سعودی را لغو کند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از سی‌ان‌ان؛ نیکی میناژ خواننده جنجالی آمریکایی قرار بود در فستیوال موسیقی جده در عربستان سعودی به اجرای برنامه بپردازد. این خبر موجی از تعجب و اعتراض را در میان فعالان حقوق بشری به وجود آورده بود چرا که عربستان با کشتار مردم یمن، قتل جمال خاشقجی و همچنین برخورد با اقلیت‌ها و زنان کارنامه قابل قبولی در زمینه حقوق بشر ندارد. از سوی دیگر با توجه به قرائت تندروانه هیات حاکمه عربستان از اسلام، حضور خواننده‌ای که بیشتر آهنگ‌هایش مضمونی جنسی دارد در این کشور جای سوال داشت.

حالا بنیاد حقوق بشر در پست توییتری خود از نیکی میناژ به خاطر لغو کنسرتش در عربستان تشکر کرده است. خود میناژ هم در پست اینستاگرامی خود گفته: وقتی بیشتر فکر کردم دیدم نمی‌توانم در عربستان باشم؛ من مدافع حقوق زنان، اقلیت‌های جنسی و همچنین آزادی بیان هستم.

خبر اصلی را در سی‌ان‌ان ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید