راهیابی تیم دختران نوجوان آذربایجان‌غربی به نیمه نهایی والیبال کشور


راهیابی تیم دختران نوجوان آذربایجان‌غربی به نیمه نهایی والیبال کشور

ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر آذربایجان‌غربی گفت: والیبالیست‌های باانگیزه این تیم امروز چهارشنبه در چهارمین گام از رقابت‌های قهرمانی کشور با نتیجه سه بر یک همدان را پشت سر گذاشته و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

سیمین ایرجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر کشور از روز شنبه با حضور ۱۰ تیم در قالب ۲ گروه پنج تیمی در سالن تختی شاهرود استان سمنان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: تیم نوجوانان دختر آذربایجان‌غربی در گروه یک با تیم‌های قزوین، همدان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری هم‌گروه است و در گروه ۲ تیم‌های سمنان، بوشهر، فارس، لرستان و کردستان حضور دارند.

وی‬ با اشاره به اینکه تیم دختران آذربایجان‌غربی هر چهار دیدار مرحله مقدماتی خود‬ را به برتری رسیده‬ است، ادامه‬ داد: این تیم‬ بدون شکست و تنها با یک ست باخته به جمع چهار تیم برتر راه یافت.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر آذربایجان‌غربی گفت: این تیم فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم فارس می‌رود و در صورت پیروزی راهی دیدار فینال خواهد شد.

ایرجی افزود: تیم آذربایجان غربی در دیدار با همدان ست‌های اول، دوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد و ست سوم نتیجه را ۲۵ بر ۲۲ واگذار کرد.

سال گذشته تیم والیبال جوانان دختران آذربایجان غربی با اقتدار به مقام قهرمانی ایران رسید و تیم امید دختران استان نیز بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات کشور جای گرفت.
اعزام اسماً سعیدی در پست قدرتی زن به همراه تیم ملی جوانان دختران ایران به مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ آسیا و معصومه اسماعیلی به عنوان پاسور اصلی تیم ملی جوانان به رقابت‌های ۲۰۱۷ آسیا به عنوان ملی‌پوشان ارومیه‌ای از دیگر افتخارات آذربایجان‌غربی در این رشته است.

۷۱۵۶/‏۷۱۲۹


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

10 سال آینده کشور، دوران ریاضت آبی است