شستن قالی در ارومیه چند آب می خورد؟


شستن قالی در ارومیه چند آب می خورد؟

رئیس اتحادیه خدمات عمومی ارومیه گفت: قیمت شست و شوی قالی در ارومیه افزایشی ندارد.

غلامرضا صوفی در گفت و گو با ایسنا افزود: با توجه به اینکه در اول هر سال قیمت شست و شوی قالی در ارومیه افزایش می یابد و در ابتدای امسال نیز ۱۴ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته، بنابراین در آستانه عید نوروز هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

صوفی با تاکید بر اینکه هم اکنون ۶ دفتر قالیشویی در ارومیه فعال است، یادآور شد: ۲۸ قالیشویی مجوز دار نیز در ارومیه فعالیت دارند.

صوفی در خصوص نرخ تعیین شده برای شستشو تصریح کرد: شستشوی فرش دستباف با رج بالای۴۰ و صادراتی هر متر مربع ۷۵۰۰ تومان،فرش دستباف با رج کمتر ار ۴۰ هر مترمربع ۵۵۰۰ تومان، شستشویی انواع فرش ماشینی با مواد شیمیایی و ضد عفونی کننده هر متر مربع ۵۰۰۰ تومان،فرش ماشینی بدون مواد شوینده ۴۰۰۰ تومان، موکت طرح دار هر متر مربع ۲۵۰۰ تومان ، بدون طرح هر متر مربع ۱۳۰۰تومان و ۱۰ درصد نیز هزینه حمل و نقل است.

رئیس اتحادیه خدمات عمومی ارومیه ادامه داد: ارائه رسید معتبر قالیشویی به هنگام تحویل کالا از مشتری و صدور فاکتور معتبر قالیشویی به مشتریان الزامی بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تلفن ۱۲۴ ستاد خبری و یا شماره تلفن ۳۲۳۵۱۱۰۶ دفتر اتحادیه خدمات عمومی ارومیه تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا