یک حلقه چاه در شریف آباد پاکدشت حفر و تجهیز شد


یک حلقه چاه در شریف آباد پاکدشت حفر و تجهیز شد

تهران- ایرنا – رئیس اداره آب و فاضلاب شهر شریف آباد پاکدشت از حفر و تجهیز یک حلقه چاه در این شهر خبر داد.

محمد گودرزی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات پایدار و تأمین آب شرب مورد نیاز شهروندان شریف‌آباد عملیات حفاری و تجهیز یک حلقه چاه آب آشامیدنی در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها و اقدامات انجام‌شده، حفاری این چاه مطابق برنامه اجرا و پس از عملیات آزمایش پمپاژ، برق‌رسانی و اجرای خطوط جمع‌آوری، وارد مدار آب‌رسانی شهر شریف‌آباد شد.
وی گفت: با توجه به دبی مطلوب این چاه، آب استحصال شده از آن در فصل تابستان پاسخگوی نیاز روزافزون شهروندان شریف‌آباد خواهد بود.

یک حلقه چاه در شریف آباد پاکدشت حفر و تجهیز شد


۱۰ رشته انشعاب غیر مجاز آب جمع آوری شد
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان پیشوا از جمع آوری ۱۰ رشته انشعاب غیر مجاز آب در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.
محمد رضا رمضان زاده به خبرنگار ایرنا گفت: افرادی که به صورت غیر مجاز نسبت به استفاده از آن اقدام می‌کنند، حجم زیادی از آب شرب شهری را هدر داده و به مصرف موارد غیر از شرب می‌رسانند.
وی افزود: با توجه به این‌که منابع آب شرب بسیار محدود و تأمین آب برای مشترکین با هزینه‌های زیادی همراه است، جمع آوری انشعابات غیر مجاز در دستور شرکت آبفا قرار دارد.
وی اظها ر داشت: از اواسط تیرماه تا کنون، با گشت زنی بی‌وقفه اکیپ تخلفات، ۱۰ فقره انشعاب غیرمجاز که بر روی خطوط انتقال آب نصب‌شده بودند کشف و قطع گردید و افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.
رمضان زاده گفت: افرادی که به‌صورت غیرقانونی اقدام به نصب انشعاب بر روی خطوط انتقال آب می‌کنند، آسیب و خسارات جبران‌ناپذیری به تأسیسات آب‌رسانی وارد می‌نمایند و شرکت آبفا نیز با این افراد برخورد قانونی می‌نماید.
تهرام/۷۲۵۴/‌/‌۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل