پشت پرده طغیان کاپیتان آرسنال؛ کوشیلنی می‌خواهد با فسخ قراردادش، به فرانسه برگردد


پشت پرده طغیان کاپیتان آرسنال؛ کوشیلنی می‌خواهد با فسخ قراردادش، به فرانسه برگردد

کاپیتان توپچی‌ها خواهان صدور رضایت نامه‌اش شده اما آرسنال مخالف است.

طرفداری - لورن کوشیلنی، کاپیتان آرسنال می‌خواهد از این تیم به صورت آزاد جدا شود.

به گزارش سایت گل، ظهر امروز خبری منتشر شد که هواداران آرسنال را غافلگیر کرد. کوشیلنی به عنوان کاپیتان تیم از سفر به آمریکا سر باز زده است. خبری که ناگهانی بود ولی از مدت‌ها پیش مقدماتش کلید خورده بود. داستان به خواست نابجا - از نگاه باشگاه آرسنال - کوشیلنی برمی‌گردد. مدافع فرانسوی به شدت مایل است به فرانسه برگردد. جایی که بوردو را خواهان خود می‌بیند.

کوشیلنی 33 ساله که 9 فصل در آرسنال توپ زده، هنوز یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد که می‌تواند حتی برای یک فصل پس از آن هم در صورت توافق طرفین تمدید شود. با این حال لورن از باشگاه درخواست کرده رضایت نامه او را صادر کند تا بتواند با انتقالی رایگان راهی تیم بعدی‌اش که فرانسوی است، بشود. آرسنال این خواسته را نابجا می‌داند و به کوشیلنی هم اعلام کرده هرگز چنین کاری نمی‌کند و او باید به قراردادش احترام بگذارد.

آرسنال تا به امروز هیچ پیشنهادی برای کوشیلنی دریافت نکرده و مادامی هم این وضعیت ادامه داشته باشد، تغییری هم در موضع باشگاه نسبت به خواسته این مدافع فرانسوی ایجاد نخواهد شد. آرسنال قصد ندارد کوشیلنی را به طور رایگان از دست بدهد. البته این موضع باشگاه عصبانیت شدید کوشیلنی را هم در پی داشته است چرا که این بازیکن اعتقاد دارد پس از نزدیک به یک دهه حضور در جمع توپچی‌ها، این حق را دارد که به دلخواه خودش از آرسنال جدا شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادامه حملات اسرائیل به نوار غزه/ بمباران منطقه مسکونی در الزیتون