تجلیل از خادمان آستان قدس و نصب پرچم حرم رضوی در مسجد علی بن موسی‌الرضا(ع)


تجلیل از خادمان آستان قدس و نصب پرچم حرم رضوی در مسجد علی بن موسی‌الرضا(ع)

حجت‌الاسلام رئوفی با اعلام برگزاری آئین تجلیل از خادمان آستان قدس رضوی در مسجد علی بن‌موسی الرضا(ع)، گفت: در این مراسم که به‌مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود، پرچم متبرک حرم ثامن‌الحجج(ع) پس از گرداندن میان نمازگزاران در شبستان این مسجد نصب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی رئوفی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دهه کرامت ابتکار جالبی برای رونق شادی و نشاط در جامعه و به تبع آن ایجاد امید به آینده در میان نسل جوان است، اظهار کرد: این دهه همچنین فرصت اشاعه آموزه های فرهنگ رضوی به ویژه موضوع انفاق، گذشت و دستگیری از نیازمندان در میان مردم است.

امام جماعت مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) درباره برنامه های این مسجد در ایام دهه کرامت، بیان کرد: ما امسال نیز ویژه برنامه های متنوعی برای این دهه در نظر گرفته ایم که سخنرانی حجج الاسلام والمسلمین میثم علی پناه، سید جلال موسویان و محمد حسن مشکات از جمله آنها است.

وی اضافه کرد: مراسم تجلیل از تعدادی از خادمان آستان قدس رضوی، نیز چهارشنبه، نوزدهم تیرماه در مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می شود که طی آن پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) پس از گرداندن میان نمازگزاران در شبستان این مسجد نصب می شود.

رئوفی گفت: خادمان حرم حضرت امام رضا (ع) در ایام دهه کرامت در مساجد مناطق مختلف تهران حضور می یابند و در همین راستا چهارشنبه، 19 تیرماه در مساجد منطقه 12 حاضر می شود. آنها در ساعت 19 و 30 دقیقه این روز در مسجد فائق حضور می یابند.

وی خاطرنشان کرد: اهالی مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مدتی است با قرائت زیارت امین الله در طرح ملی «سلام بر امام» شرکت کرده اند و چهارشنبه، 19 تیرماه نیز به صورت ویژه در هر جایی که باشند چه در این مسجد یا در منازل یا هر جای دیگری، این زیارت نامه معتبر را قرائت می کنند.

یادآور می شود، مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان شهید قادری، واقع شده است.

پایان پیام/397

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟