برپایی نمایشگاه حجاب برتر در مسجد امام حسین(ع)/ توزیع 300 قواره چادر میان مدارس خیابان صاحب الزمانی


برپایی نمایشگاه حجاب برتر در مسجد امام حسین(ع)/ توزیع 300 قواره چادر میان مدارس خیابان صاحب الزمانی

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی گفت: نمایشگاه حجاب برتر با کمک جمعی از طلاب حوزه علمیه در مسجد امام حسین(ع) برپا شده است. توزیع 300 قواره چادر میان مدارس خیابان صاحب الزمانی نیز از دیگر برنامه‌های این مسجد است.

حجت الاسلام والمسلمین «سید علی کریمی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه بازخوانی اتفافات تلخ روز بیست و یکم تیرماه در زمان رضاخان ملعون و جنایات مدیران دست نشانده وی در آن روز علیه قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب اهمیت موضوع حجاب را برای نسل جوان روشن تر می کند، اظهار کرد: مساجد باید بیش از سایر مراکز در این زمینه فعال شوند تا زمینه گسترش پوشش اسلامی در کشور فراهم شود، ضمن اینکه در درک بیشتر مردم نسبت به جنایات رژیم مخلوع پهلوی بیشتر می شود.

امام جماعت مسجد امام حسین(ع) (واقع در بلوار امام حسین (ع)، خیابان صاحب الزمانی) افزود: این مسجد همه ساله برنامه های مختلفی در این زمینه برگزار می کند که از جمله آنها توزیع ۳۰۰ قواره چادر میان مدارس خیابان صاحب الزمانی است تا از طریق مدیران آنها به دست دختران دانش آموز برسد.

وی اضافه کرد: نمایشگاه حجاب برتر نیز با کمک جمعی از طلاب حوزه علمیه شهر ری در مسجد امام حسین(ع) برپا شده است که تا آخر تیرماه دایر است و همه روزه از ساعت 17 تا 22 محصولاتی همچون روسری، چادر و مقنعه را عرضه می کند.

کریمی ادامه داد: تمام درآمد حاصل از فروش محصولات نمایشگاه حجاب برتر صرف تهیه بسته های ارزاق و توزیع میان نیازمندان در دهه ولایت و امامت می شود.

وی در پایان تاکید کرد: این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار و با تلاش بسیجیان مسجد و حوزه علمیه امام حسین (ع) فضای این نمایشگاه قبل و بعد از زمان برپایی نمایشگاه ضد عفونی می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام