عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط


سارا و نیکا؛  داع ترین تصاویر دردسرساز و جنجالی سارا و نیکا دوخواهر دوقلو و بازیگر در استخر مختلط. 🔴دردسری بزرگ پیش روی سارا و نیکا بتازگی عکس های منشوری از سارا و نیکا در استخر در فضای مجازی توسط شخصی ناشناس در خارج از کشور، منتشر شده است، به طوری که این 2 بازیگر را به دردسر بزرگی انداخت. آیا سارا و نیکا مجبور می شوند با سلبریتی بودن در...

سارا و نیکا؛ داع ترین تصاویر دردسرساز و جنجالی سارا و نیکا دوخواهر دوقلو و بازیگر در استخر مختلط.

🔴دردسری بزرگ پیش روی سارا و نیکا

بتازگی عکس های منشوری از سارا و نیکا در استخر در فضای مجازی توسط شخصی ناشناس در خارج از کشور، منتشر شده است، به طوری که این 2 بازیگر را به دردسر بزرگی انداخت. آیا سارا و نیکا مجبور می شوند با سلبریتی بودن در ایران خداحافظی کنند؟

عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط

ماجرای عکس های جنجالی سارا و نیکا

به گزارش گروه هنری فرهنگی نازوب، سارا و نیکا 2 بازیگر سریال پایتخت که از دوران کودکی در این سریال ایفای نقش کرده اند مقیم کشور سویٔد هستند و طبق قوانین آن کشور آزادانه و با پوششی برای شنا در استخر مختلط حاضر شده بودند، این در حالی است که آن ها باید باتوجه به سلبریتی بودن در ایران متوجه رفتارهای خود می بودند، چرا که مطمیٔنا به خاطر چهره شناخته شده سارا و نیکا، اگر یک ایرانی همزمان در محلی که آن ها حضور یافته اند، حاضر باشند و پوشش این دو خواهر 2 قلو و حتی رفتارشان نا متعارف در خاک ایران باشد، ممکن است پنهانی توسط دوربین هایشان شکار شوند.

عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط

دیگر حواشی مشابه مجری، بازیگران که با انتشار تصاویری غیر از چارچوب ایران برای آنها دردسرساز شد.

دردسر بزرگ عکس های سارا و نیکا و آزاده نامداری در خارج

یکی از موارد مشابه سارا و نیکا که در آن یک سلبریتی ایرانی به دردسر بزرگی افتاد تا جایی که از دنیای هنر به حاشیه کشانده شد، آزاده نامداری بود. او در سفر به سویٔیس به همراه همسر و فرزندش و برای آن چه که خود عنوان داشت باد شدید روسری اش را برده بود.

عکس های بدون حجاب آزاده نامداری توسط کسانی که مطمیٔنا ایرانی بودند واو را به محجبه بودن می شناختند، منتشر شد، تا جایی که او را وادار به عذرخواهی کرد، اما دیگر این خانم مجری سرشناس دیگر جلوی دوربین صداو سیما اجازه حضور نداشت و به یک سلبریتی خانه نشین تبدیل شد.

در بخش بعدی بیوگرافی خواهران دوقلو با گالری عکس های داغ و شیک آنها را مشاهده کنید. از همراهی شما عزیزان خرسندیم. گروه تفریحی سرگرمی نازوب

Controversial and nude photos of Sara and Nika in the mixed pool

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چطور اینترنت هدیه دولت را فعال کنیم؟ + مراحل