خدمات بانکی را با هدف کاهش مصرف سوخت در روستاها افزایش دهیم


خدمات بانکی را با هدف کاهش مصرف سوخت در روستاها افزایش دهیم

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر شعب بانکی روستایی گفت: باید خدمات بانکی در روستاها را افزایش دهیم تا در مصرف سوخت و زمان صرفه جویی و از استهلاک جاده ها کاسته شود.

به گزارش ایرنا، مهرداد سالاری روز پنجشنبه در اولین جشنواره باجه‌های روستایی پست بانک استان کرمانشاه افزود: حضور باجه‌های بانکی روستایی علاوه بر کمک به ایجاد رفاه اجتماعی و بهبود وضعیت اقتصادی روستاها موجب افزایش اعتماد عمومی مردم به کارگزاران و شاهد ارتقا جایگاه اجتماعی آنها هستیم.

وی با اشاره به نام گذاری سال ٩٨ توسط مقام معطم رهبری به عنوان سال رونق تولید و حمایت از تولید داخلی گفت: از آنجا که کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته، راه برون رفت ما از این شرایط برنامه ریزی برای استفاده از امکانات و سرمایه‌های داخلی است تا این دوره را پشت سر بگذاریم.
سالاری با بیان اینکه حضور باجه‌های بانکی در روستاها گامی در جهت کمک به رفاه روستاییان است، اظهار داشت: باید در سال رونق تولید داخلی به پتانسیل روستاییان بخصوص در حوزه صنایع کوچک و زود بازده توجه شود.
معاون استاندار کرمانشاه افزود: مدیریت ارشد استان توجه ویژه ای به برنامه‌های توسعه‌ای دارد و برای این امر در حال توسعه زیرساختها هستیم به همین منظور در حال توسعه فرودگاه کرمانشاه، راه آهن و راه‌های مواصلاتی استان می‌باشیم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۶۲۲ روستا است.
۸۰۶۶


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیش از 300 نفر از استان کرمانشاه در مراسم حج تمتع شرکت می کنند