تحریم های آمریکا علیه ملت ایران در تناقص آشکار با حقوق بشر است


تحریم های آمریکا علیه ملت ایران در تناقص آشکار با حقوق بشر است

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، رفتارهای غیرانسانی آمریکا و همدستانش در تحریم ملت ایران و منابع درآمدی کشور را محکوم کرد و ریاکاری آنان در گفتار و عملشان را تناقصی آشکار با حقوق بشر و توجه به نیازهای انسانی دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد شافعی کرمانشاه، گفت: آنچه که امروز از آمریکا می‌بینیم تروریسم اقتصادی و تجاوز آشکار به تمام قوانین و حقوق مقبول جهان است و این را همه ملت‌های جهان و سیاستمداران مستقل به خوبی می‌دانند.

وی اظهار داشت: آمریکا هر روز در قفس انزوای خود محبوس تر می شود و گواه آن نیز عدم توفیق در تصمیم گیری های یک سال اخیر آنها مشهود است.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه خطبه دوم خود را به موضوع حج اختصاص داد و با تفسیر آیاتی از قرآن به اهمیت ویژه کنگره حج اشاره کرد و احادیث پیامبر گرامی اسلام (ص) در تعریف جایگاه حج و حجاج را برای نمازگزاران قرائت کرد.

ماموستا محمدی از کسانی که حج نصیبشان شده خواست این سفره آسمانی را به آیین های غلط دنیوی آلوده نکنند و از تمامی زمانشان در اماکن مقدس برای خود و رضایت پروردگار تلاش نمایند.

او همچنین از حجاج خواست برای دیگر مسلمانان دعای خیر کنند و از رفت و آمدهای غیرضروری در بازارها و خرید سوغاتی و گردش در مغازه ها پرهیز کنند.

وی از حجاج و خانواده های آنان خواست با ایجاد انتظار سوغات و رضایت مهمانان پس از سفر، نگرانی و دلهره را در افکار و قلوب حجاج ایجاد ننمایند و اجازه دهند آنان به حج مورد قبول پروردگار دست پیدا کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش پایانی خطبه های خود جذب گردشگر به استان کرمانشاه را از وظایف دستگاه های مختلفی دانست که باید به آن توجه کنند و بدانند که جذب گردشگر می تواند در معیشت و اقتصاد مردم تاثیر مثبت داشته باشد.

ماموستا محمدی اظهار داشت: فرهنگ غنی و تاریخی کرمانشاه و صنایع دستی و خونگرمی مردم این استان، ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد.

۳۰۳۳/‏۸۰۶۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان