هفته دوم لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با صدرنشینی تیم شوط به پایان رسید


هفته دوم لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با صدرنشینی تیم شوط به پایان رسید

مهاباد- ایرنا- هفته دوم لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی عصر / جمعه / برگزار شد و در پایان تیم‌های هیات فوتبال شوط و کیله‌شین اشنویه و نوشان ارومیه با پیروزی بر رقیبان خود در جایگاه های اول تا سوم جدول این رقابت‌ها قرار گرفتند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با برگزاری همزمان چهار دیدار در شهرهای ارومیه، مهاباد و شوط به پایان رسید.

حسین نیرویار گفت: در این هفته از رقابت تیم شهرداری گوگ تپه مهاباد در زمین خود با ۲ گل مغلوب تیم کیله شین اشنویه شد؛ هیات فوتبال شوط میهمان خود تیم نود ارومیه را با یک گل شکست داد؛ تیم‌های نوژین بهار و شهرداری پیرانشهر با تساوی بدون گل رضایت دادند و کارگران میاندوآب نیز یک بر صفر مغلوب نوشان ارومیه شد.

وی اضافه کرد: در ادامه هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی فردا / شنبه / تیم فوتبال پرسپولیس حاجی خوش مهاباد راس ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی این شهرستان به مصاف تیم شهرداری محمدیار خواهد رفت.

نیرویار ادامه داد: در پایان هفته دوم این رقابت‌ها تیم‌های هیات فوتبال شوط، کیله شین اشنویه و نوشان ارومیه هر کدام با ۶ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رتبه‌های اول تا سوم جدول این بازی‌ها قرار دارند و تیم کارگران میاندوآب نیز بدون امتیاز در مکان آخر حضور دارد.

وی افزود: هفته سوم این رقابت‌ها نیز روز جمعه هفته آینده / ‏۲۸‬ تیرماه / ‏با برگزاری پنج دیدار ادامه پیدا می‌کند که طی آن تیم‌های کارگران میاندوآب، نوژین بهار، شهرداری پیرانشهر، فرهنگ سرای ارومیه و کیله‌شین اشنویه به ترتیب میزبان تیم‌های شهرداری محمدیار، پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد، شهرداری گوگ‌تپه، نود ارومیه و هیات فوتبال شوط خواهند بود.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی بالاترین سطح مسابقات فوتبال استان است که در یک گروه ۱۰ تیمی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم به لیگ دسته سه کشوری صعود خواهند کرد.

سال گذشته نیز در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز توانستند مجوز حضور در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور را کسب کنند.

۹۹۰۳/‏۳۰۷۲


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکسی تلخ از آرمین زارعی که طرفدارانش را دلواپس کرد/ تصویر