همایش حجاب و عفاف در بهاباد برگزار شد


همایش حجاب و عفاف در بهاباد برگزار شد

یزد – ایرنا - گردهمایی حجاب و عفاف با حضور تعدادی از بانوان بسیجی شهرستان بهاباد شامگاه جمعه در پارک طوبی همراه با برنامه‌های متنوع و شاد برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در این گردهمایی گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تقید به پوشش اسلامی در بین افراد جامعه می‌تواند به رشد و توسعه کشور کمک کند.

حجت الاسلام اکبر زارعیان بابیان اینکه حجاب نه تنها محدودیت نیست، بلکه مصونیت است و استفاده کننده از آن‬، خود را گوهر گران‌بهایی می‌داند که ارزش‌های خود را کم نمی‌فروشد، افزود: حیا و عفاف فرهنگ دینی ماست و حفاظت از آن با تمام وجود باید انجام شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد تصریح کرد: یکی از اهداف‬ قیام ‏خونین مردم ایران به رهبری مراجع تقلید، که نقطه عطفی در تاریخ قیام‌‏های اسلامی است، قیام مسجد گوهرشاد مشهد است‬.

وی ادامه داد: نقش علما به ویژه شیخ محمدتقی بهلول در این قیام بسیار برجسته بود که در مسجد گوهرشاد در سخنرانی‌های پرشور خود به دستور کشف حجاب از سوی رضاخان در تیرماه ۱۳۱۴ حمله کرد و این حرکت را تهاجمی علیه دیانت و ارزش‌های معنوی دانست.

این مسئول تصریح کرد: واجب بودن حجاب برای زنان از ضرورت‌های دین مبین اسلام است، واجب بودن حجاب از نظر قرآن، گفتار پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) نیز به حکم عقل و اجماع رأی فقها و علمای اسلام امری ثابت است.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی یزد قراردارد.

/ ۹۸۷۷/ ۲۰۴۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل