چند خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی کردستان


چند خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی کردستان

سنندج - ایرنا - کشف 29 راس گوسفند قاچاق، هشت هزار لیتر سوخت قاچاق، یک خودروی مسروقه و 372 قطعه پرنده از جمله اقداماتی است که توسط ماموران فرماندهی انتظامی استان کردستان در 24 ساعت گذشته انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه خبر از کشف هشت هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز (گازوئیل) در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان داد.

سرهنگ میثم گوهری در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: این میزان سوخت از ۲ تانکر حامل سوخت کشف و ۲ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کامیاران هم خبر از کشف ۲۹ رأس گوسفند قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان داد.

سرهنگ سید علی صفری اظهار داشت: این تعداد دام از ۲ خودروی وانت سایپا کشف شد که ارزش آن بیش از ۷۲۵ میلیون ریال برآورد شده است.

وی یادآور شد: قاچاقچیان اعتراف کرده‌اند که قصد قاچاق این دام‌ها به یکی از کشورهای همسایه را داشته‌اند.

سرهنگ صفری همچنین خبر از کشف یک خودروی مسروقه داد و گفت: مأموران ایستگاه بازرسی میرجلیلی در جاده کامیاران به کرمانشاه به یک خودروی پژو پارس مشکوک می‌شوند که راننده توقف نمی‌کند.

وی اضافه کرد: در تعقیب و گریز سرنشینان خودرو متواری می‌شوند و پس از بررسی‌ها مشخص می‌شود این خودرو از یکی از استان‌های همجوار به سرقت رفته است.

چند خبر کوتاه از فرماندهی انتظامی کردستان

فرمانده انتظامی دهگلان هم خبر از کشف ۳۷۲ قطعه پرنده زینتی و کمیاب به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان داد.

سرهنگ کامبیز رستم نیا اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی صلوات آباد - دهگلان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروی ۳۷۲ قطعه پرنده زینتی و کمیاب از نوع «مرغ مینا» کشف شد.

سرهنگ رستم نیا با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر شده‌اند، یادآور شد: کارشناسان ارزش پرنده‌های کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند.

۶۱۰۸/‌۹۱۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا