فرماندار شفت: مناطق شهری مشکل ضعف برق ندارند


فرماندار شفت: مناطق شهری مشکل ضعف برق ندارند

رشت - ایرنا - فرماندار شفت گفت: با اهتمام و توجه دولت، مناطق شهری این شهرستان مشکل ضعف برق ندارند ولی لازم است شعبه ای از اداره برق در احمدسرگوراب استقرار یابد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا محمدرضا محسنی در جلسه معارفه مدیر اداره برق شهرستان شفت که با حضور سید محمدعلی میرنرگسی قائم مقام امور شهرستان های شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد، برق را یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه و دارای نقش اساسی در زندگی روزمره مردم دانست و گفت: برق یک منبع انرژی پاک و نقش آن در صنعت و تولید بی بدیل است.
وی با بیان اینکه نوسازی و تقویت شبکه برق رسانی در سال های اخیر یکی از اولویت های دولت در شفت بوده، افزود: از سال ۹۵ تاکنون ضعف برق ۳۴ روستای این شهرستان رفع شده و یا بهبود یافته و نقاط شهری نیز دیگر مشکل ضعف برق ندارند.
وی به عملیات عمرانی بهسازی و تعریض محور ملاسرا-شفت اشاره و از تلاش های مدیران برق برای اصلاح شبکه در طول این مسیر قدردانی کرد و گفت: اهمیت این پروژه راهسازی در سال های آتی و پس از تکمیل آن بیشتر محسوس خواهد بود.
فرماندار شفت بر حفظ کرامت ارباب رجوع در ادارات تاکید و تصریح کرد: مدیران دستگاه های خدماتی باید همواره بین مردم حضور یابند و از نزدیک مشکلات و چالش ها را لمس کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ درصد مردم شفت در روستاها سکونت دارند و شبکه برق رسانی در این شهرستان به نسبت جمعیت گسترده است، خواستار استقرار شعبه برق احمدسرگوراب تا هفته دولت شد و گفت: بسترهای لازم برای تحقق این مطالبه مردمی در این شهرستان فراهم است.
در پایان این نشست از زحمات علی حقیقت قدردانی و محمد مظفری به عنوان سرپرست اداره برق شهرستان شفت معرفی شد.

شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب و ۱۰۲ روستا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک دارد که از این مقدار حدود ۷۸ درصد را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند.

۷۲۹۴/‏۲۰۰۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403