همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر سیل‌زده پلدختر برگزار شد


همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر سیل‌زده پلدختر برگزار شد

خرم آباد - ایرنا - همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به منظور کاهش آلام سیل‌زدگان و افزایش نشاط و شادی در شهر سیلزده پلدختر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این همایش با محوریت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، همکاری ادارات، هیأت ورزش روستایی، بازی‌های بومی محلی، فرمانداری و بسیج شهرستان پلدختر و ورزشکاران استان لرستان برگزار شد.

در این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که از ساعت هفت صبح از میدان شهید بهشتی تا پارک ولایت ادامه داشت بیش از پنج هزار نفر از اقشار مختلف مردم اعم از کودک و نوجوان، پیر و جوان، زن و مرد، سالخورده و میان سال حضور داشتند که شور و نشاط خاصی به این همایش داده بودند.

در این همایش بزرگ جوایز ارزنده‌ای از جمله هزینه سفر به کربلا معلی، یخچال، تلویزیون، دوچرخه، کارت هدیه و لباس ورزشی به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان اهدا شد.

در همایش پیاده‌روی خانوادگی در پلدختر که همزمان از طریق برنامه صبح و نشاط شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم پخش می‌شد برنامه‌های متنوعی از جمله ورزش‌های باستانی، ورزش‌های بومی محلی و موسیقی اجرا شد که مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

فرماندار پلدختر که روز جمعه در پیاده روی بزرگ خانوادگی شرکت کرده بود در جمع باشکوه مردم در این مراسم در پارک ولایت با تشکر از ستاد اجرایی فرمان امام در شهر سیل زده پلدختر و سایر دست اندرکاران این برنامه گفت: حضور باشکوه مردم در این پیاده روی با وجود حجم بالای خسارات و آسیب‌های ناشی از سیل لذت بخش است.

علی سیف اظهار داشت: بسیاری از زیر ساختهای شهرستان پلدختر از جمله زیر ساختهای ورزشی در جریان وقوع سیل فروردین ماه سال جاری آسیب جدی دیدند و مردم در این سیل مخرب و ویرانگر رنجیده خاطر شدند اما سیل کمک‌ها همدلی، همدردی و مهربانی مردم سراسر کشور باعث کاهش آلام مردم آسیب دیده پلدختر شد.

وی افزود: مدیریت خوب بحران سیل در شهرستان پلدختر باعث شد به طرز ناباورانه ای تلفات جانی نداشته باشد بجز تعداد قلیلی که از حوادث جانبی سیل و به دلیل بی احتیاطی اتفاق افتاد.

/ ‏۶۰۶۰/‏۷۲۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ ماهی دودی