بسته خبری لژیونرها/ سکوت رسانه های بلژیکی درباره میلاد


شکست الاهلی با ابراهیمی

تیم فوتبال الاهلی قطر امروز (جمعه) در نخستین بازی تدارکاتی‌اش در اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل رودرروی تیم هلموند هلند قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

امید ابراهیمی در این بازی دوستانه که در هلند برگزار شد، در ترکیب اصلی تیم الاهلی قطر به میدان رفت. این تیم که مهیای فصل جدید لیگ ستارگان قطر می‌شود چهار بازی تدارکاتی نیز در اردوی هلند برگزار خواهد کرد.

عابدزاده مقابل بحرین بازی کرد

امیرعابدزاده دروازه بان تیم ماریتیمو در بازی تدارکاتی تیمش در پیش فصل 70 دقیقه در ترکیب اصلی تیمش بازی کرد و دروازه این تیم را بسته نگه داشت. تیم فوتبال ماریتیمو که اردوی پیش فصلش را برای آمادگی جهت حضور در لیگ فصل آینده برگزار کرده است با تیم ملی بحرین که در پرتغال اردو زده یک بازی دوستانه برگزار کرد که این بازی در نهایت به تساوی دو- دو رسید.

انتقال میلاد در بی خبری

چهارشنبه میلاد محمدی با امضای قراردادی سه ساله به خنت پیوست تا جمع ایرانی‌های لیگ بلژیک تکمیل شود.در حالی که دو روز از این انتقال گذشته رسانه های بلژیکی تنها به ذکر خبر این انتقال اشاره کرده اند و تنها سایت رسمی خنت با انتشار عکس هایی به مدافع ایرانی اش خوشامد گفته است.سایت HITC انگلیس هم نوشته با اینکه سلتیک یک سال این بازیکن را زیر نظر داشته نتوانسته او را جذب کند و میلاد محمدی از دست سلتیک پریده است!

نظر اورلوف درباره سردار

گنادی اورلوف گزارشگر و مفسر فوتبال روسیه به رادیو مسکو گفت:« سردار آزمون در شروع کارش قرار دارد. با او صحبت کردم و می‌خواهد فعلا در تیم زنیت بازی کند. این یک گام طبیعی برای سردار آزمون است که باید برداشته شود. او فعلاً نباید به لیگ دیگری برود. در بازی جام حذفی روسیه لیورپولی‌ها سردار را دیدند و اکنون هم طبیعی است که ایتالیایی‌ها بازی او را در زنیت دنبال کنند.»

این گزارشگر روسی ادامه داد: «سردار آزمون بازیکن جوان و خوبی است. به نظرم باشگاه زنیت در آینده می‌تواند با پول خیلی خوب و مناسبی او را به تیم دیگری بفروشد.»

3


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شاید این برد به ضرر پرسپولیس بشود/ نقش نساجی در تعیین قهرمان ایران