فرهنگ سرای قشم با گنجایش 2 هزار تن احداث می شود


فرهنگ سرای قشم با گنجایش 2 هزار تن احداث می شود

قشم - ایرنا - طرح ایجاد فرهنگ سرای بزرگ قشم با گنجایش 2 هزار نفر در سازمان منطقه آزاد قشم به تصویب رسید و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم شامگاه جمعه در اختتامیه سومین جشنواره تئاتر دینی و انقلابی انصار قشم گفت: این فرهنگ سرا دارای بخش اداری نیز هست که امکان استقرار گروه های هنری مختلف جهت انجام امور مدیریتی را فراهم می‌آورد

مرتضی شیخ‌زاده افزود: در حال حاضر تالارهای آینه و وحدت منطقه آزاد قشم به صورت رایگان در اختیار گروه های هنری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: مجوزهای لازم جهت فروش بلیط برای این گروه ها صادر می شود و خدمات اپراتوری سالن و اطلاع رسانی گسترده برنامه‌ها نیز به صورت رایگان از سوی سازمان منطقه آزاد به اهالی فرهنگ و هنر جزیره ارایه می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: این سازمان توزیع عادلانه اعتبارات فرهنگی را به عنوان یک اصل اساسی دنبال می‌کند.

وی افزود: تدوین تقویم برنامه‌های فرهنگی هفتگی جزیره قشم در دستور کار معاونت فرهنگی این سازمات قرار گرفته است.

شیخ زاده ادامه داد: کلید حل بخش بزرگی از معضلات جزیره قشم در حوزه فرهنگی است و سیاست ها به سمتی هدایت می شود که اقدامات فرهنگی در اولویت نخست تمام مسوولان جزیره قرار بگیرد.

وی با اشاره به تحقق استانداردهای لازم در شاخه تئاتر و موسیقی قشم خاطرنشان کرد: دستیابی به جزیره ای شاداب از مسیر فعالیت های فرهنگی هنری ممکن می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)